Hari Ini...QAHIRAH dah 2 TAHUN!!!

Tuesday, September 25, 2012




Tarikh 25 September 2010. Tarikh keramat yang takkan boleh dilupakan sampai bila². Masih segar dalam ingatan betapa sakitnya menahan kesakitan nak bersalin. Ibarat nyawa dihujung tanduk. Alhamdulillah...Tepat jam 9.56 pm, lahirlah seorang puteri yang diberi nama QAHIRAH BINTI HUSAINI. Kelahiran yang dinanti selepas 3 tahun usia Abang Iman Hakimi. Syukur padaMU kerana dikurniakan anak yang sihat sempurna, 



Hari ni, 25 Septenber 2012, genaplah 2 Tahun usia anak dara tercinta. Betapa cepat masa berlalu kan.

♪♫ Selamat Hari Lahir QAHIRAH ♪♫

Saya dah 2 Tahun >_<


Untuk my dear princess Qahirah Bt Husaini. Apa yang ibu dan abah harapkan semoga qahirah membesar sebagai anak yang solehah, taat kepada kedua ibu bapa, hormat orang yang lebih tua, di kurniakan kesihatan yang baik, di beri akal fikiran yang bijak, menjadi kakak yang baik, di panjangkan usia, di murahkan rezeki dan di berkati dunia akhirat...AMIN...

Ibu, Abah, Abang Iman dan Adik Qhalif Love you so much...mmuuuaaaahhhhhhh...


You Might Also Like

28 komen

  1. happy bufday qahirah...ibu belikan hadiah apa hehehehe

    ReplyDelete
  2. hepi besday Qahirah..semoga jadi anak yg solehah..Amin!

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir untuk QAHIRAH....
    semoga panjang umur murah rezeki dan menjadi anak yang solehah berjaya dunia dan akhirat amin......

    ReplyDelete
  4. oo sebaya adam...beza bulan je...

    comey...

    hepi besday qahirah!!

    ReplyDelete
  5. hapy birthday sayang.. moga jd anak yg solehah n berbakti kpd kedua ibu bapa..

    ReplyDelete
  6. sanah helwah Qahirah ... acik liya doakan diberikan kesihatan yg baik dan berjaya didunia n akhirat yer... ^_~

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir sayang aunty qahirahhh ! ..
    semoga semakin cerdik keletah dan pandai nanti .. aminnnnnnnnnnnnn ;)

    ReplyDelete
  8. happy 2nd birthday Qaira.
    cepatrnya masa berlalu. tandanya tak lama lagi adib pun dah nak masuk 2tahun.

    ReplyDelete
  9. xde buat majlis hari jadi ke kak? selamat hari jadi qahirah!!!!!

    ReplyDelete
  10. ya Allah fiza, kalu tidak nama anak kita serupa.. kami pun ada becadang nak letak nama qays qhalif.. tapi en, suami lebih kepada qays qausar. hehehe

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir untuk anak you..moga sihat dan cemerlang dalam hidup dunia dan akhirat :)

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Jadi Qahirah..
    Semoga pjg umur, murah rezeki dan menjadi anak yg soleha.
    Ameer Irfan pun besday hari ni jugak... tp tak leh sambut sbb chickenpox tak baik lagi.

    ReplyDelete
  13. happy birthday qahirah..moga jadi anak yg solehah ye..

    ReplyDelete
  14. Selamat hari lahir qahirah Moga jadi anak solehah.
    Comel2 wajahnya..

    ReplyDelete
  15. happy Birthday Qahirah..
    moga jadi anak yg solehah dunia akhirat.
    dah besar ni leh la jaga adik kan kan kan :)

    ReplyDelete
  16. eh..sapekwn akk yg ex spnb tu?

    ReplyDelete
  17. HAPPY BIRTHDAY QAHIRAH!!..

    moga membesar menjadi anak yang solehah...

    ReplyDelete
  18. dh besar dh..msti mulut dh pndai ckp..hehe selamat hari lahir qahirah..

    ReplyDelete
  19. happy birthday qahirah..moga membesar dgn sihat & jadi anak yg solehah ;-)

    ReplyDelete
  20. sanah helwah QAHIRAH...jadi anak soleh ye...

    ReplyDelete
  21. Moga qahirah menjadi anak solehah berjaya dunia akhirat ye

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page