SUBHANALLAH...MATAHARI DiKelilingi PELANGI!!!

Tuesday, October 02, 2012


Cepat...sila fokuskan pandangan mata anda di langit yang terbentang luas tu sekarang. Fenomena apakah ini? 




Subhanallah...maha suci Allah. Sangat cantik dan menakjubkan. 1st time saya tengok nih. Teruja nya >_<.

Dapat tahu pon masa tengan surfing FB. Orang dok post pasal matahari di kelilingi pelangi nih. Saya pon apalagi...amik HP gi turun kat bawah semata² nak tengok. Perghhhhh...dapat jugak amik gambar walaupon tak dapat nak amik sepenuhnya. Silau wei. 

Note: Ya! allah...rasa beruntung dapat tengok kebesaran NYA. Rasa teruja sangat² nih.



You Might Also Like

26 komen

  1. staff kat sini pun sibuk jenguk ke luar tingkap tadi tp x nampak pulak matahari uhuhu..

    subhanallah..mmg indah sangat!

    ReplyDelete
  2. subhanallah. cantik
    sungguh besar kebesaran Allah SWT.

    ReplyDelete
  3. sweetnye!!!

    hahh...kita tak dapat peluang macam awak:P

    ReplyDelete
  4. Cantiknya.....tapi belum berpeluang lagi lihat pemandangan macam tu.....

    ReplyDelete
  5. wah..real dr kamere akk ke..

    ReplyDelete
  6. Subhanallah.... hari ni ke? tak sempat tengok... ini Sun Halo...pernah tengok sendiri beberapa tahun lepas...tak sempat nak snap sebab masa tu kejap je jadi...

    ReplyDelete
  7. subhanallahh kuasa allah
    akk pun x pernah tgk ..
    pelik !

    ReplyDelete
  8. kat sini tak nampak apa2pun.sekali tgk cam gerhana matahari pun ada yer

    ReplyDelete
  9. sy xtgk lak td... terlena dgn alisha.. hihi

    ReplyDelete
  10. Subhanallah, memang cantik. Mieya pon berkesempatan untuk melihatnya tadi

    ReplyDelete
  11. SUBHANALLAH.. KENAPALAH SAYA TAK PERASAN TADI.. ADUAHI.. RUGI.. RUGI..

    ReplyDelete
  12. nampaknya dh terlewat baca entri ni.. hehehehe

    ReplyDelete
  13. ramai jugak yg up psl ni smlm..tapi aku tak dpt tgk..sebab terlalu sebok dlm building boleh?? Subhanallah!

    ReplyDelete
  14. cantik dan indahnya ciptaan Allah;')

    ReplyDelete
  15. saya pun nampak.. subhanaallahh...

    ReplyDelete
  16. subhanallah..cantiknya.. bila ni?.. ROs tak tahu pun..

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page