Semoga Berjaya HARIMAU MALAYA!!!

Friday, November 30, 2012




Mesti ramai yang tak sabar tunggu perlawanan malam esok kan. Malaysia menentang Indonesia...bukan calang² pasukan juga tu. Semoga Harimau Belang dapat bermain dengan cemerlang seperti mana masa perlawanan menentang Laos tempoh hari.Kekalkan prestasi kamu wahai pemain² Malaysia. Semoga berjaya.


Untuk kamu semua. Selamat berhujung minggu.



You Might Also Like

21 komen

  1. PM kerja esok...so tgk kat kedai jer la...semoga Malaysia monang...amin...

    ReplyDelete
  2. errr bertindih tak dengan masterchef...jangan le waktu yg sama..

    ReplyDelete
  3. Selamat berhujung minggu Fiza. Sama-sama kita doakan untuk kejayaan pemain Malaysia.

    ReplyDelete
  4. yeayy Na harap kan menangan utk MALAYSIA yeyy \0/

    ReplyDelete
  5. hope mlaysia dapat tewaskan indonesia . go malysia goooo !

    ReplyDelete
  6. seram pulak nk tgk diorg lwn indon..tkut kalah jew :)

    ReplyDelete
  7. semoga Harimau Malaya mengulangi sejarah kejayaan tahun lalau.malangnya tak dapat tengok.

    ReplyDelete
  8. as salam

    yey malaysia menang!
    tengok jeling2 je tadi..hihiks:)

    ReplyDelete
  9. dah berjaya, tunggu lawan dgn thailand lepas ni..hihi

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. Malaysia menang :)

    ReplyDelete
  11. xminat bola.. huhuhu.. kak fiza minat ek.. :D

    ReplyDelete
  12. memang perlawanan yang sangat-sangat mendebarkan

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah menang .. harap perlawanan akan dtg apek dibawa masuk :)

    ReplyDelete
  14. gila bangga msia mng kan kak hehehhe

    ReplyDelete
  15. malaysia menang...tahniah harimau malaya..gol kedua tu memang menarik sangat

    ReplyDelete
  16. kak, sy tgk bola hri tu sensorang kt umah..ms gol tu, sy jerit tapi xkuar suara.. hahaha.. bosan btl

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page