Pesta Jom Makan Durian!!!

Friday, December 14, 2012



Tarikh: 15-16 Disember 2012
Tempat: Restoran Jejantas Sg. Buloh (Arah Utara)
Masa: Bermula 11.00 pagi
Bayaran: RM12.00
Tagline: Makan Sepuas-Puasnya *...hahahaha...*

Buat penggemar tegar durian, jangan lepaskan peluang ini. Pergi...jangan tak pergi. Pesanan khidmat masyarakan dari saya. yang menurut perintah

Note: Petang semalam adalah sangat HOT. Apa pon tak bley...blogging/BW/komen...Masalah electric power supply yg tak berkesudahan sampailah pagi nih...arghhhhhh...

Extra Note: HARIMAU MALAYA kalah. Sedikit hampa disitu. Tak per...lagi 2 tahun bley cuba lagi.

You Might Also Like

41 komen

  1. eh murah la jugak rm12 sekepala ...ari tu kat putrajaya rm15 tau

    ReplyDelete
  2. dah puas dah makan durian..nak stop kejap ehehehee

    sedih jugak harimau malaya kalah :(

    ReplyDelete
  3. khidmat masyarakan ye kak? :P biasa sy g pj je ada durian buffet rm9 sorg hikhikhik

    ReplyDelete
  4. yay!!! tp apsal la jauh sgt niiiiii

    ReplyDelete
  5. kalau boleh tapau lg lah heaven, mesti ramai org nanti

    ReplyDelete
  6. hohohohohoho. saya peminat tegar durian. tapi disebabkan mabuk dan loya teruk, x dpt nak makan. huhuhu. jeles sungguh ni!

    ReplyDelete
  7. mesti ramai yg singgah makan...sebab buat kat tempat strategik ni

    ReplyDelete
  8. thn lepas masa peknen arissa sempat gak mkn sini. masa tu pun dia wat gak. derian melambakkkk...tp ada yg tk berapa elok sgt la. tp elok gak derng wat camni tkdela bazir derian yg bykkkk tu

    ReplyDelete
  9. mmg betul2 pesta durian nih..hehehhe

    ReplyDelete
  10. wah.....banyak boleh makan ni....bestnyaaa
    Note : takpe, kita kalah bermaruah....nanti cuba lagi dan lagi dan lagi

    ReplyDelete
  11. wahhh betul2 hot nie ..
    makan sampai puas
    biasanya org nie dia akan kenyang kalau makan deyan x lebih dari 5 ulas .. kalau lebih tuuu memang kuat lah dia ;)

    ReplyDelete
  12. Harimau Malaya kalah..kecewa di situ..takpe, lain kali cuba lg..
    Pesta makan durian, best nyaaa..
    klu dekat, dah lama pegi..tp jauh sgt..hehe..
    salam kenal, singgah follow sini #741:)

    ReplyDelete
  13. Oh durian.... tapi dikau jauh! Salam kenal, follower 740

    ReplyDelete
  14. tak ada pulak nak lalu belah utara, klu tak boleh singgah...

    ReplyDelete
  15. iyer ker.. alahai.. jauhnya lah..

    ReplyDelete
  16. KALAU KITA SORANG JE TAKPELAH.. RM12.00 SEORANG. KALAU 5,6 ORANG.. ERM..BANYAK MANA BOLEH MAKAN.. DUA TIGA BIJI BOLEH LAGI KOT..

    ReplyDelete
  17. Wow....menarikssss...duyan.saya suka....
    Saya belum rasa lagi durian crepe....huwaaa..semua orang sa makan...

    ReplyDelete
  18. mmg besok nak ke utara ikut hubby!! wahh nyummyy!!! sedih giler HM kalah, mmg berat sebelah itu referee

    ReplyDelete
  19. I'm backkkkkkk RINDU :)
    Wahhh seronok nye kepada yg makan durian ni kan???? Selamat na x kn duerian klau x sure Na da join da :)

    ReplyDelete
  20. hahh...pe lagi leh pulun..bukan senang nak makan doyan nihh hehe..

    ReplyDelete
  21. mkn sampai puas... hehehe... nak hbiskn sebijik sorang2 pun tak terhabis... ini kan pula berbijik2.... untung lah siape peminat tegar doyan nie..

    ReplyDelete
  22. malam match tu, penuh FB timeline dgn bola jek.. aku lepas dah masuk gol ke-2 tu terus naik atas dgn arjoo..malas dah nak tengok..hehehe..jahat kan..

    ReplyDelete
  23. ok..akak makan puas2..saya kureng minat dgn durian..hehe

    ReplyDelete
  24. Wah behnya..blh bt tempoyak ni..hehe

    ReplyDelete
  25. seronok jgk tu..tp jauh sgt lah..hik..
    saly minggu ni bnyk makan durian tau... sampai naik panas badan..heheh..tp nk wat camne.. mmg hantu durian..:)

    ReplyDelete
  26. rasanyer pernah pergi pesta makan durian kat cni,..tahun lepas ker 2 tahun lepas..tak ingat..mmg meriah

    ReplyDelete
  27. rasanyer pernah pergi pesta makan durian kat cni,..tahun lepas ker 2 tahun lepas..tak ingat..mmg meriah

    ReplyDelete
  28. alamak lambat terjah sini dah habisler pulak...

    ReplyDelete
  29. huhhh..bestnya..kalo akak memang pergi nih..anak2 pun suka makan durian..

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page