Sunyi Sepi...

Monday, December 24, 2012


Jalan Raya lengang...ramai yang bercuti
Office pon lengang juga...sunyi sepi sebab ramai yang bercuti hujung tahun ni, menghabiskan saki baki cuti
Blog...pon lengang dan sunyi sepi juga. Banyak blog yang tak berupdate..hurmmmm
Rasa boring dan sunyi plak hari ni

Selamat Hari Natal buat panganut agama Kristian

Selamat Bercuti semua


You Might Also Like

20 komen

  1. saya ttp disini.....xsunyi..ehe

    ReplyDelete
  2. kan..
    cuti2 malaysia.
    dan diriku sudahkembali berblog.
    minggu lepas enasben outstation
    maka takde mood nak berupdate hihi
    gedik plakkan

    ReplyDelete
  3. su update blog hari ni..hehe

    ReplyDelete
  4. banyak blog yang menyepi sampai tak tau nak melawat blog siapa :(

    ReplyDelete
  5. tadaaa..saya dah berupdate..hehehehe

    ReplyDelete
  6. SAMALAH.. SIANG TADI BOS SAYA PUN CUTI.. JADI SAYA RILEKS2 SAJA DI OFIS.. :)

    SELAMAT BERCUTI FIZA..

    ReplyDelete
  7. btol tuh ramai yang cuti , selamat bercuti jgk fiza :)

    ReplyDelete
  8. Seronoknya cuti hujung tahun., kalau cikgu, dah lama cuti sekolah, hujung tahun ni sibuk nak siapkan urusan nak sambut ahli baru.. pendaftaran ting 1..

    ReplyDelete
  9. yes public holiday laa hari yg paling besttt hehehe smua jln x jammed langsung ;)

    ReplyDelete
  10. blog saya pon dah jarang berupdate.wuuuuu

    ReplyDelete
  11. hai kakkkkk...sy bru keje hri ni.. hehe

    ReplyDelete
  12. selamat bercuti....yan sentiasa cuti he hee....

    ReplyDelete
  13. saya pun ade..sbb cuti dah abis..hahaha

    ReplyDelete
  14. Kakak cuti juga semalam jenguk rumah kampung kemudian balik semula - jalan jem gila. Letih..

    ReplyDelete
  15. ramai yg cuti nak ujung2 tahun nie kak, dari mgu lps ag 2 org je kat ofis..terpaksa bukan radio kuat2...kalo x sunyi sguh

    ReplyDelete
  16. kt opis wani sunyi sepi sbb pakat perabih cuti hehe termasuk la wani jg

    ReplyDelete
  17. next wk coti lg.lengang lg.hehe
    enjoy ur holiday..

    ReplyDelete


Labels

Instagram