Saat Yang Dinantikan oleh Seorang Wanita....

Thursday, January 03, 2013



You Might Also Like

28 comments

  1. Semoga suami kita menjadi imam yang terbaik buat kita...

    ReplyDelete
  2. memang diimpikan oleh setiap wanita bergelar isteri....

    ReplyDelete
  3. alhamdulilllahhh
    itulah saat yang sgt2 dinantikan ..

    ReplyDelete
  4. kalo boleh nak setaip kali solat, suami menjadi imam kan sis..

    ReplyDelete
  5. amin insya allah doa yang baik akan dimakbulkan Allah

    ReplyDelete
  6. betol. itu saat yg saya tunggu sebelum jd isteri org.Alhamdulilah dah tercapai keinginan tue syukur sgt ;)

    ReplyDelete
  7. memang rasa mcm aman je kalau solat berjemaah. tp sejak menjak ada 2 ni kena brgilir solat. kalo dua2 tido baru leh brjemaah mcm mula2 kawen..karang kalau brjemaah gak ada lak adegan yg x diingini lak..huhu

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah dah selalu tapi kalau abang tak ke masjid. Kalau abang tak ada kakaklah imamnya hihi...

    ReplyDelete
  9. Alhamdullilah...selalu juga jadi imam utk wife..

    ReplyDelete
  10. haah, sejuk hati rasa..alhamdulillah

    ReplyDelete
  11. yup.sgt stuju.bahagia rasanya.

    ReplyDelete
  12. ya ..kak..
    itulah saat yang paling terindah bila bersama berjemaah ;)

    ReplyDelete
  13. setuju sgt2..bahagia suami dpt jadi imam :-)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive