Senaman Kaki Bersama....

Monday, January 07, 2013


Mari bersenam bersama Iman Qhalif. Senaman ni adalah untuk menguatkan otot² kaki, betis paha dan yang sewaktu dengannya lah. Kita mulakan bersama² yer:


Amik sebiji kerusi. Letak kedua² tangan atas kerusi. Alaaaa...macam saya buat nih.Lebarkan kaki ada sedikit demi sedikit.


Macam nih. Ulang berkali² sampai letih. Sila berhati² yer. Kalau silap teknik, boleh terbalik kerusi tu...ekekekeke....

Ini lah kerja anak bujang tecik mak nan sorang nih noks. Nak memanjat. Merangkak nya belum lagi. Asyik angkat² punggung yang seksi tu. Ni pon secara kebetulan tengok aksi dia macam tu. Tergelak² dibuatnya. Mungkin ni preparation qhalif sebelum dia nak berjalan kot. Nak kuatkan otot² kaki dia tu. Risau gak aku sebab masih belum merangkak lagi ni. Tapi development budak lain² kan.

Note: Ragam dan aksi anak²...bley pecah perut di buatnya ^_^. 


You Might Also Like

57 komen

  1. hehehe mcm2 lak. nanti dia besar bleh tunjukkan gambar dia buat senaman ni.

    ReplyDelete
  2. mcm gimnastik pun ada nok...

    comel sungguh!!

    ReplyDelete
  3. he heee fiza ngeri plk akk tgok nie:)

    ReplyDelete
  4. amboi bersenam dia... nanti dah dapat kaki tak larat mama kejar... hihi

    ReplyDelete
  5. riso takut kusi tue tertimpa dia

    ReplyDelete
  6. Hehehehe..belajar exercise dari awal ^^

    ReplyDelete
  7. alolo.hehe.chumelnye.qhalif nk kuatkan otot2 tu sblm jalan ye.

    ReplyDelete
  8. Qalief punya style pun buat kakak terkekek-kekek sendiri tengok. Ligat nie Fiza:)

    Betul Fiza development kanak-kanak tak sama. Anak kakak semua jenis tak merangkak (mungkin sebab naik walker - yg bapak kakak tak suka) tapi itulah mungkin duduk walker selalu berdiri lama-lama terus boleh menapak dan berjalan.

    ReplyDelete
  9. hheheheh comei betul la qhalif ni... tak pe... lain budak lain perkembangannya jgn risau...

    ReplyDelete
  10. hehe comel dan nak tergelak je tgk aksi si kecil nie...

    ReplyDelete
  11. IMAN QHALIF start next month anty nk join senaman dgn awk ok..

    heheheehhe

    ReplyDelete
  12. Hahahahaha...mmg die bt ke aksi turun nek tu Fiza? Comel tol anak bujang sorang ni. Tak lama je ni.....esok lusa jalanlah tu...

    ReplyDelete
  13. sakit kakinya kalau jatuh terduduk mcmtu.. hehe

    ReplyDelete
  14. hihihi..chaiyok qhaliff...ntah2 qhaliff tak merangkak...terus jalan..advance

    ReplyDelete
  15. salam fiza...
    geli hati tenguk ragam si qhalif tu....budak2 nie...macam di buatnya ye....

    ReplyDelete
  16. mesti lenguh lutut bliau..hehehe

    ReplyDelete
  17. saya ada anak buah sorang pon, memang lucu tgk kelaku dia...x sabar nak beranak sndiri...hehehe

    ReplyDelete
  18. Hihi umi hrp anak dear akan cepat merangkak nanti ... umi tk dpt tgok gmbar tu..slow sangat internet hihi

    ReplyDelete
  19. HAHHAHAHHAHAH! comelnye qhaliff!! HAHAHHAHA!!

    ReplyDelete
  20. hahaha..comel..dah naik walker ke..budak2 kalau naik walker cepat jalan..

    ReplyDelete
  21. emm senaman ni boleh kecikkan peha ni qhaliff hihi

    ReplyDelete
  22. Hahaha...tergelak aty nengoknyer..:D

    ReplyDelete
  23. hehehe...comel tengok aksi-aksi Qhalif..mcm betul dia senaman..dulu anak saya pun suka ambik utk dia tolak..

    ReplyDelete
  24. tu dia...aduhai nk tergelak tgk..comel sgt tau..

    ReplyDelete
  25. ahhaha baik2 .. risau akk terkangakng betul kang ..
    risau peha dia ;)

    ReplyDelete
  26. Mmg lawak la gelagat anak2 tecik ni. Tak pernah bosan tengok kan? Itu belum ada anak sendiri lagi. Kalo anak dah lahir nanti mesti dok mengadap dia je la.

    ReplyDelete
  27. heheh..nak berlajar berdiri ke? alolololo

    ReplyDelete
  28. weh... tak tekehel ke tu nnt. hehehe

    ReplyDelete
  29. he he he.. tq betulkan spelling tuu hehehe

    ReplyDelete
  30. takpe.dia akan belajar sikit demi sikit tu..tak lama lagi berjalanlah dia tu..hehehehe

    ReplyDelete
  31. wahhh..cepat betul dia nk memanjat kan. sama la mcm bambam saya tu dulu. merangkak lambat, tapi dah memanjat2.

    ReplyDelete
  32. akak tengok width untuk google+. Akak punya width tu '320' jadi akak delete '320' dn ganti dengan ni
    'data:width'

    try ek..:)

    ReplyDelete
  33. haha cumil je.. cam nak gimnastik pun ye jugaks..

    ReplyDelete
  34. Heheheeh.. Senaman style Iman Qhaliff.. 1,2,3,4,5,6,7,8.. 8 lagi.. Hiks! ^_^

    ReplyDelete
  35. bagus kalau hantar pusat gimnastik ni....hihihih

    ReplyDelete
  36. hihi sama macam anak zura dah ni. angkat montot seksi tu :D

    ReplyDelete
  37. Sampai terkangkang dia nak bersenam...hehe

    ReplyDelete
  38. advanced..merangkak xmo tp terus memanjat..

    ReplyDelete
  39. hehehe...comelnya... time2 mcm nilah best gomol..

    ReplyDelete
  40. comeynyer qhaliff bersenam..auntie bole join nih

    ReplyDelete
  41. hahahaha dh mcm ahli gimnastik budak tomey ni

    ReplyDelete
  42. alahai mencuit hatinya aksi dia..comel jer dgn gaya yg selamba tu..memang ragam anak2 ni membuatkan kita terhibur..

    ReplyDelete
  43. hahhahha... nak kne gomol ni.. nape sweet sgt wat camtu tuh.. hihii

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page