WW # 27: FROST FLOAT???

Wednesday, March 27, 2013



Note: Ni kes teringin nak minum A&W Float. Tetiba plak teringin kan. Mengandung apa? Mengandungi isi perut jer pon...ahaks...Kat Bangi tu nan hado kedai A&W. Tak dapat A&W float, dapat Frost Float pon jadi lah kan. Anak² pon suka. 


You Might Also Like

25 komen

  1. dolu kat alamanda ni ada..pastu dah tak da, sadis je..mmmm....teringin gak nak minum ni

    ReplyDelete
  2. dolu kat alamanda ni ada..pastu dah tak da, sadis je..mmmm....teringin gak nak minum ni

    ReplyDelete
  3. KA Pun selalau buat sendiri aje

    ReplyDelete
  4. hohohoho..bikin hatiku tidak keruan. lama dah x minum float A&W. siyes terliur!!! :D

    ReplyDelete
  5. sy penah buat float ni bulan puasa thn lepas..mmg heaven la..hehe..

    ReplyDelete
  6. kat marrybrown ada float macam anw..sekarang susah dah nak jumpa anw, bayk dah tutup

    ReplyDelete
  7. kak kalau mengandung pun takpe... nnt baby bagi saya jaga ehh.. huhuhuhu!

    ReplyDelete
  8. bila ada eskrem je terus suka.. arghh tak kira jap lagi nak ke A&W hhehehee

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum fiza...senang buat sendiri jer kan...:)

    ReplyDelete
  10. BIASA JUGA... ROOT BEER + AIS KRIM VANILA.. :)

    ReplyDelete
  11. mengandung pun apa salahnya..hehehe

    ReplyDelete
  12. Ahhhhhh! Tetiba nak mkn float lak...

    ReplyDelete
  13. Fross float x sama ke ngan float anw tu??

    ReplyDelete
  14. buat sendiri lagi jimat duit...hehe sama apa test dia

    ReplyDelete
  15. float buat sendiri lagi sedappp sebenarnya.. haish, tetibe terasa nak minum float jugak...

    ReplyDelete
  16. boleh gakkan... kat rumah akak der a&w senangler kalau teringin...

    ReplyDelete
  17. kenapa mesti digoda hehehe,..sedap,.feveret evergreen huhuhu

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page