APTB!!!!!!!

Wednesday, April 03, 2013


Yuhuuuuuuuuu...Salam pagi rabu semua. Ada yang merindu ker??? bluekkkkkk...muntah hijo ☺☺. Iyerlah...sapalah kita kan...hehehe...

2 hari APTB...APA PON TAK BOLEH!!!. Internet connection on and off. Kebosanan tahap yang tak boleh nak digambarkan. Dah nak meroyan rasanya. Banyak benda nak citer nih. Petang semalam baru ok. Tak sabar nak ketuk pintu rumah kamu semua. Tunggu yer. Aku nak balas dendam.

Note: Ada 377 komen yang sedang menunggu untuk diluluskan...arghhhhh...semput mak noks.


You Might Also Like

14 komen

  1. as salam dear,..

    wah,..byknya,..pengemon tegar :)

    ReplyDelete
  2. perghhh..banyaknya komen....

    ReplyDelete
  3. PERGH.. BANYAKNYA KOMEN UNTUK DILULUSKAN.. SAYA PUNYA TAK SEBANYAK TU.. :(

    ReplyDelete
  4. good luck yer utk sesi lupus melupus..

    ReplyDelete
  5. Sy pun mcm lama tak datang sini..hehe.. Welcome back Fiza..:)

    ReplyDelete
  6. percayalah akak lah antara orang yang rindu tu..happy blogging fiza :)

    ReplyDelete
  7. akak rindu apa..tp tak bole nak jenguk kawan2 selalu,agak bizi lak akhir2 nih..ini tak kuar rehat nak jejak kengkawan..hehe

    ReplyDelete
  8. banyak tu 377 komen tu...mau patah jari nak klik ok tu..kikikiki

    ReplyDelete
  9. fengsan jap..hihi

    *nway thanks ye kak :)

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page