Berjimba di GULATI'S...

Friday, April 05, 2013


Misi mencari kain untuk Baju Raya. Rata² dah mula menghantar untuk tempahan. Aku pon apa lagi kan. Sebelum tukang jahit tak terima tempahan. Baik cari kain awal².


Amacam...cantik tak pilihan kain² nih...hehehe...Sekali 3 pasang kain mak borong noks. Dah promosi kata 3 pasang bersamaan dengan RM138. Murah lah tu kan. Aku beli kain cotton jer...senang. Ada sepasang kain tu aku beli lebih untuk buat baju anak dara....arghhhh...tak sabar plak rasanya nak pakai baju raya sedondon dengan anak dara tu...ahaks...over sudah. Rambang mata tengok kain² kat situ. 

Sebenarnya tak tau nak buat baju raya kain yang mana satu. Tak discuss lagi dengan si dia tema untuk tahun ni kaler apa. Tapi selalunya tema kami ni kalerful...tak best kan. Ingat tahun ni nak sedondon bersama...hurmmm...Kekadang sang suami bukan nya kisah sangat pon. Janji ada baju melayu kan. Betul tak. 

Kalau yang masih mencari kain tu, bley lah terjah Gulati's Bangi. Tengah sale. Tapi tak tau sampai bila. Tak perasan plak tarikh luput salenya...hehehe...

Note: Panas betul cuaca kat luar. 


You Might Also Like

24 komen

  1. huih..nak gak g cari kain lah...even sendiri jahit sendiri pakai...harus masuk Q juger kan...

    ReplyDelete
  2. bestnya ko dah beli kain rayaaa...huhu...samala, nak sedondon gak ngan anak dara sorang tu. so kena la beli cotton je. tahun lepas beli warna je sedondon sebab sian lak dia pakai kain chiffon ada beads2. panas. minggu ni nak terjah gulati's la..

    ReplyDelete
  3. aku dah selamat hantar tukang jahit dah..lega rasanyaaa

    ReplyDelete
  4. Bestnya dah shopping kain utk baju raya! Kite belum start lagi nih.. Huhu.. Bila ntah nak heret incit laki gi shopping kain untuk baju raya.. Huhu~~

    ReplyDelete
  5. Sy pun sng beli cotton. Selesa. Hehehe...mg pns arini. Bahang.

    ReplyDelete
  6. Amboi sana sini org dh mula bli baju raya..xboleh jd ni kena cri jgk je dlm mggu ni

    ReplyDelete
  7. wahhh best2!!! senang kalau dah hantar awal2 kan fiza, nnti tinggal nak beli kuih je hihi, pose ganti dah langsai? aju lagi 3 out of 13 hihihihi

    ReplyDelete
  8. Betul Fiza, org lelaki bukan kisah sangat apa yg kita pilih itulah yg dia pakai.. so kitalah yg beria-ia nak mencari dan memilih. Bila anak dah besar macam kakak anak-anak yg pilih, kakak ikut aje.

    ReplyDelete
  9. oh dah mula shopping raya yer...advanced gitu...;)

    ReplyDelete
  10. Huhuhu pose lum ganti ni huhu

    ReplyDelete
  11. bestnya dah prepare baju raya :)

    ReplyDelete
  12. badan langsing mmg cun pakai cotton kakak,kalau saya pikir 3kali nak pakai cotton..gebus heheh

    ReplyDelete
  13. bestnya..........


    saya masuk utusan.. jom tgok :)

    ReplyDelete
  14. betullah, kena awal-2 nanti tukang jahit tolak..KY belum beli lg, tak pe lah KY jahit sendiri je heee

    ReplyDelete
  15. tak cari pun baju raya lagi..hehe

    ReplyDelete
  16. tahun ni xpikir lg nak tempah ke tak
    mcm biasa raya sblom2 ni pun beli siap je.

    ReplyDelete
  17. punsdg berkira2 nk cari kain baju raya dh..
    tp asben salu kias, pose ganti x abes lg.. muahahaha
    tp oke pe, nnti last minit sape mau jahit kan..?

    ReplyDelete
  18. cantik tu RM 138 tiga oklah harga tu!

    ReplyDelete
  19. wah! dah start dah ke tempah baju raya... nieza pakai apa yang ada je...

    ReplyDelete
  20. BERSEMANGAT BETUL NAK RAYA.. AWAL SUDAH BELI.. :)

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum fiza....wah seronoknya bershopping...;)

    ReplyDelete
  22. alahhh...aku belum beli lagi lah...nak belilah minggu ni...hehe

    ReplyDelete
  23. cantik cantik =) saya suka.
    kitaorang tak beli lagi kain...sob sob..tapi kena anto jait sebelum bulan 5..kang penuh lagi haru..

    ReplyDelete
  24. wah, fiza pun dah beli kain raya yea... akak belum lagi cari... belum bincang ngan encik hubby tema tahun ni.. hehe

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page