Dimana ada VACUUM, DIsitu ada DIA!!!!

Tuesday, April 09, 2013


Dia??? Siapa tu? Siapa lagi kalau bukan anak bujang tecik nan sorang ni....Qhalif yang rajin ^_^.


Rambut sudah serabai ditiup angin vacuum. Abaikanlah background tu yer 

Memang aku perasan. Setiap kali nak vacuum mesti qhalif dok kat situ. Even tengah main, kalau nampak jer vacuum...kat situ lah akan ditujunya. Kalau si kakak Qahirah jangan lah...dengar bunyi vacuum jer lari ☺☺


Rajin anak bujang ibu nih. Suka sangat dengan angin yang kluar kat corong tu yer. Pastu dok tinjau sampah/habuk yang berpusing² dalam vacuum tu ^_^. Nak tolong vacuum...kecik lagi. Vacuum lagi besar dari orang...ahaksss...Dah besar nanti tolong ibu yer...ibu tak payah susah² vacuum rumah lagi. 

Note: Ngantuk plak mata pepetang nih...haishhhh...


You Might Also Like

17 comments

  1. huih..jgn sok2 dier wat eksperimen dah mcm abg2 kat umah nie..

    ReplyDelete
  2. sama la ngantok gak,..mata terpejam sambil pump..muleh x

    ReplyDelete
  3. a'ah,sama dgn anak saya..ikut jer vakuum sbb nak panjat atas tu..dia ingat vakuum tu mainan agaknya..hehe..

    ReplyDelete
  4. JANGAN HABUKNYA KELUAR SEKALI SUDAH..

    ReplyDelete
  5. anak perempuan saya kalau dengar bunyi vacum dia jerit dah..takut.,..heheh

    ReplyDelete
  6. Comelnya hero sorang ni. Tgk le rmbt die tu. Dah mcm prof je tgk. Hahahahaha! Gerammmmmm!

    Tgk hero tenit ni, mcm ringan je. Klu sy dukung ni...mau sebelah tgn je.

    ReplyDelete
  7. sama anak2 kita
    ariq nmpak vacum cepat je terkam
    akak2 dia larik haha

    ReplyDelete
  8. interested betul dia ngan vacuum hehe

    ReplyDelete
  9. qhalif pandainya nk tolong mama dia ye, terbang2 rambut dia hehehe

    ReplyDelete
  10. lahh qhalif sama je danish..asal psg je vakuum melulu merangkak pegi kt situ..kita ni takut di amenyandar lepas tu trik vakum tu dia plk jatuh..

    ReplyDelete
  11. Damia takut binatang ni...hehe asal aku on jak dia lari kat babanya....

    ReplyDelete
  12. hehehe..samalah anak bujang kita..kalu kita vakum..sibuk kejar..pantang letak vakum,dia plak nak godeh..
    boy agaknye...kakaknya dulu tak pulak..hehe

    ReplyDelete
  13. ooo suka main vacuum ya qhalif? habuk tu... jgn dekat sangat... :D

    ReplyDelete
  14. Berani anak bujang ini,....

    anak2 kita besar2 qhalif semua takut vacum,...bunyi vacum,..nyorok dalam bilik masing2,..tapi dah besar sikit,....tau2 bau busuk2 jee,..rupanya beraslah dalam corong tue ditaruknya,...ada jeelah extra sampah ditaruk,...kadang ditaruk bola pinpong atas corong itu,..masa on button,..urmm macam2 lah peelnya

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive