DOAKU Hari Ini!!

Thursday, April 18, 2013




Bukan untuk hari ini jer, tapi doa harian. Doaku untuk kamu juga. Salam pagi Khamis semua. Semoga hari ini adalah lebih baik dari yang sebelumnya. Seharian tak bersiaran smalam. Macam biasa...masalah internet connection yang tak berkesudahan...hurmmmm...Kejap lagi daku terjah rumah kalians yer.

Note: Panas betul cuaca skang nih. Even dah pukul 7.00 pm pon masik terik lagi. Aircond keta lagi lah tak berapa nak rasa sejuknya. Tu baru rasa panas didunia, belum rasa panas api neraka lagi. Ya! allah...


You Might Also Like

20 comments

  1. AMIN.. AMIN.. SEMOGA DOAMU TERMAKBUL.

    ReplyDelete
  2. ye la kan fiza, panas kat dunia pun kita dah gelisah..
    Allahumma ajirna minannar

    ReplyDelete
  3. amin2.... tq atas ucapan utk adik yer !

    ReplyDelete
  4. amin.. ialah.. ka rumah pun sama tau.. daha pukul 6.30 pun matahari ada lagi.. kesian bdk² nak main kat luar...

    ReplyDelete
  5. thanks sharing. nak savelah dlm hp..mudahan dapat buat amalan

    ReplyDelete
  6. aminn....

    3-4 hari lepas..asyik hujan..sampai banjir... semalam, hari ni.. panas ajer cuaca..

    btol tu... ni baru panas dunia... kita dah tak tahan kan..kan..

    ReplyDelete
  7. Aamiin..... doa tu untuk Fiza jugak....
    Memang betul, okje lagilah nak menghantar budak sekolah...pergh! panas beb....hehe...tahan aje le...

    ReplyDelete
  8. Aminnnnnnnnn..

    Yup, sekarang mmg musim panas...ramai yg demam batuk selsema saya jumpa

    ReplyDelete
  9. Betul Fiza bukan doa hari ini saja tapi kalau boleh setiap hari.

    ReplyDelete
  10. aminn, yelah skrg ni cuaca tak menentu kan fiza

    ReplyDelete
  11. aminn..moga doa2 kita semua dimakbulkan hendaknya

    ReplyDelete
  12. amin.... kita doakan bersama sama..... buat seluruh umat islam dimana2 saja....

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive