DUN yang perlu kita ketahui sebagai PENGUNDI!!

Thursday, April 04, 2013


Biasalah tu kan. Bila nak dekat Pilihanraya nih, macam² cerita yang berkaitan pilihanraya jer lah yang banyak. Cerita panas lagi hangat sampailah cerita lawak berkaitan pilihanraya. Ok...sila semak uols DUN mana.

Source: FB Ujang

Senyum...tak perlu kata apa². Tergelak² aku membacanya. Kretif betul lah dorang nih. Ada jer idea. Uols DUN mana? Ada dalam senarai tu tak ^_^. 

Note: Alhamdulillah...dapat rezeki hari ni ☺☺

You Might Also Like

13 komen

  1. ha.. ha. rajin bebeonole orangni semua....

    ReplyDelete
  2. hahahaha..mcm² dun ada kan :)

    ReplyDelete
  3. hehehe..takde lak dun nya. tapi ni first time amie kat melaka., dulu masa bujang ngundi kat kuala kangsar. parlimen dato' rafidah aziz dulu

    ReplyDelete
  4. jemah dun putrajaya je la....kaakkakakakakka...klakar, gelak sowang2 kat cubicle..pastu kena gelak mcm org giler

    ReplyDelete
  5. Hihi.... sejak ada FB macam-macam kreativiti direka. Senyum sendiri kakak Fiza.

    ReplyDelete
  6. hahaha..pandai la depa nih///

    ReplyDelete
  7. hihi..mcm2..
    dun kota sarang semut dah nak dekat dengan kg saya..

    ReplyDelete
  8. =) senyum seindah suriaaa.....hehe..la la..jom undi.

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page