PARLIMEN dah BUBAR!!!

Wednesday, April 03, 2013



Baru dapat WhatsApp Message. Katanya Parlimen dah bubar. Sama² lah kita tunggu bila tarikh mengundi. Ni masuk kali ketiga #rasanyalah aku mengundi. Tapi tahun ni rasa berbelah bagi nak mengundi. Tapi klo tak mengundi dah rugi satu undi...hurmnmmmm...

MARI LAH MARI
PERGI MENGUNDI 
TUNAIKAN KEWAJIPAN 
PADA NEGARA

Pada calon² yang betanding, Selamat maju jaya. 

Note: Masyukkkkkkkk $$$$$ ☺☺☺


You Might Also Like

13 komen

  1. haah..parlimen dah bubar..kita tunggu tarikh PRU-13 nanti..

    salam kenal..ila follow sini =)

    ReplyDelete
  2. Sah-sah minggu depan or 2 mgu ni or..... Mmmm... memandai je kan? Hehehehe....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, ini kali masuk kali ke 4 akak nak pi buang undi.. :)

    ReplyDelete
  4. SAMALAH.. PRU KALI NI SAYA UNDI BUAT KALI KE-3..

    ReplyDelete
  5. salam fiza...
    oh dah bubar ye,lepas ni mengundi la pulak kita ye

    ReplyDelete
  6. wahh tang massyuuukk tu yang best...hehe

    ReplyDelete
  7. Masyukk sbb jaga tmpat mengundi ke...hehehe...

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page