Budak Menggelabah

Friday, May 10, 2013


Menggelabah sebab tak jumpa jalan keluar...hehehe...




Anak bujang ni suka main baa..baa..cakkk. Aku perhatikan jerlah kan. Sekali dia dah bising², tercari²...terselak² kain tu nak melepaskan diri. Dah dasar blogger kan, suma nak amik gambar, bukan nak tolong anak dulu...hahahaha...dapatlah snap muka qhalif yang cuak ni ^_^...Sian dia ☺☺

Note: Memang mudah berkata², memberi kata², berkongsi madah² dan tazkirah yang penuh makna. Tak per...teruskan lah. ALLAH knows everything. 


You Might Also Like

24 comments

  1. Boleh dia tak menangis tu Fiza. Sengih lagi tanda suka dah berjaya:)

    ReplyDelete
  2. haha..kesian dia yea..merajuk

    ReplyDelete
  3. mujur jumpa jln keluar kan..hihi..

    ReplyDelete
  4. hahaha sabojelah mama qhalif ni kan... sian saya ... :)

    ReplyDelete
  5. mmg menggelabah gayanyer tu..kaakakakak

    ReplyDelete
  6. hehe..comelnyer...

    haha.. tu la fiza..semua moment kt nak snap kan...

    ReplyDelete
  7. Sabar jer lah ibu ni.. Terkial2 si kecik duk dalam selimut tak jumpa jalan keluar.. Hikhik! ^^,

    ReplyDelete
  8. hehe.. suka tgk budak main cakk..cakk

    ReplyDelete
  9. hahahaha. tu menangis ke tu???hahaha

    ReplyDelete
  10. alahai ciannya dia, hehehe budak2 mmg suka main dalam selimut taupun langsir haishhh

    ReplyDelete
  11. memang dasarkan.. nak buat camner mak blogger...
    dalam makna kata2 di hujung ayat...

    ReplyDelete
  12. haha..kan kan kan..qalif chumel..

    hehe.kalau aaron selalu terbelit kat langsir. =p

    ReplyDelete
  13. alolo..kesian dia..mau tak cuak..xleh napaslah ibu..

    ReplyDelete
  14. Eh? Rmbt awak sudah gondol ke cyg?

    ReplyDelete
  15. eheheh, pastu baby nangis ke tu..sian kat dia :)

    dengan memberi kata2 dan tazkirah moga Allah beri taufik dan hidayah..insha Allah

    ReplyDelete
  16. tau tak pa.. ibu tak tolong pon kan.. tolong tgk aje..

    ReplyDelete
  17. alololo... kesian dia... muka cuak sangat tu... hahaha

    ReplyDelete
  18. hehehe...sian qhalif nak buat mcmmana omak blogger kan,anak2 kena biasakan diri

    ReplyDelete
  19. Panik je muka dia...
    Kesiann...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive