SOGO dan Memanggil² tu!!!

Wednesday, May 08, 2013


Melambai²...memanggil²...datanglah, Habiskan duit kat sini. Jualan murah sangat. Rugi tak datang...ekekeke...


KL SOGO:
Our S Card Double Bonus Fiesta is back again this 13-22 May '13
S Card Members, you know what to do!!!!

Dua hari berturut² SOGO hantar SMS ko. Ada member's day sale. Tapi...kena bersiap sedialah. SOGO belum bukak orang dah beratur panjang kat luar tu. Tak sanggup lah aku nak bersesak². Kalau sanggup nak mengharung, silalah pergi. Dah elok sangat kan kalau nak cari BAJU RAYA untuk anak². Puasa pon nak dekat dah. 

Note: Pagi yang kelam kabut....menci tau.

You Might Also Like

22 comments

  1. untuk member je ke ni?? baru nak usha2..

    ReplyDelete
  2. Oh tak sanggup pergi, confirm ramai gila

    ReplyDelete
  3. eh, sale lagi? aritu dtg kl ada keje singgah sogo temankan bos. memang bestttt sale dia. barang cantik2 tp bajet takde. so babai la..huhu

    ReplyDelete
  4. baik.....SOGO come to mama!hehehe...

    ReplyDelete
  5. sy ni..mmg takde la nak gi sogo sbb takde member card..haha..

    *pss...simpan duit byk2..nnt tak ckup nak perabih kat sane..;)

    ReplyDelete
  6. SOGO memang tempat yang menarik untuk di shoppingkan... tapi tak payahler akakni nak bersesak2ni... pengsan...

    ReplyDelete
  7. panggilan yang payah nak di tolak. hehehe

    ReplyDelete
  8. selalu baca org shopping kat Sogo bila sales...saya sekali pun tak pernah..nak la try jugak nanti...haha

    ReplyDelete
  9. bestnyer ada sale ni, nak G, mmg tak la..akob tu bukan suke sesak2 tu

    ReplyDelete
  10. Sogo sesekali buat sale memang menggila...

    ReplyDelete
  11. fiza, members day start hari apa? tak de dpt notispun padahal s-card holder setia ni. hihi

    ReplyDelete
  12. dapat gak sms dgn surat sogo tu. geram je..xtaula biler dpat pegi. byk sgt program weekend.

    ReplyDelete
  13. OKEY LE.. RAYA NAK DEKAT LEH SHOPPING BAJU ANAK2...

    ReplyDelete
  14. lama giler tak pegi sogo
    kalau ajak zaf
    mmg tinggal harapan je la hehe

    ReplyDelete
  15. sabar2 dlm safe zone KA skang ni !

    ReplyDelete
  16. sogo tu rasanya memanjang sales..hehehe..

    ReplyDelete
  17. Skang dah jauh payahlah sikit nak pegi.. Dulu duk KL memang kompem pegi.. Huhu~~

    ReplyDelete
  18. Sejak dah tak bergaji ni.... memang tak minat bershopping hehe.... redho apa yg ada aje hehe

    ReplyDelete
  19. kalau dekat kompom pi hehe... dan yg pasti anak2 tinggai lah.. hahah

    ReplyDelete
  20. nak beratur.. tak kuasa saya kak

    ReplyDelete
  21. akak memang dah lama la tak ke sogo ni,sejak kawin mmg tak jejak kl dah,en.azmi malas nak ke sana..jem katanya..sob3

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive