Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa!!

Tuesday, July 09, 2013



Duhai Ilahi....
andai ini Ramadhan terakhir buat ku jadikanlah ia Ramadhan paling bererti...paling berseri...
menerangi kegelapan hati ku
menyeru ke jalan menuju redha serta kasih sayangMu Ya Ilahi 
semoga bakal mewarnai kehidupan ku di sana nanti

Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa buat umat muslimin dan muslimat semua. Marilah kita memanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Allah SWT kerana dengan keizinanNya, kita diberi kesempatan bertemu semula dengan bulan Ramadhan Al-Mubarak pada tahun ni. 

Selamat menjalani ibadah puasa dan marilah kita bersama-sama menghayati dan memanfaatkan kehadiran bulan yang penuh barakah ini dengan sebaik mungkin. Semoga ibadah kita bukan hanya dibulan ramadhan sahaja, tapi dibulan² yang setersunya.

Dikesempatan ini, saya mohon kemaafan di atas segala kesalahan dan keterlanjuran kata sepanjang perkenalan kita dialam nyata mahu pon maya ini.

'MARHABAN YAA RAMADHAN'

Note: Hari ni dah start Solat Terawih. Ya! allah...saat yang aku rindu² kan. Tapi masih tak berkesempatan untuk turut serta memeriahkannya di surau/masjid.




You Might Also Like

30 comments

  1. Selama tmenyambut ramadhan al mubarak
    semoga kita semua diberkati hendaknya ;)

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut bulan ramadhan yg mubarak fiza.. :)

    ReplyDelete
  3. sama la kita..lum berkesempatan utk solat terawih di surau..buat kat rumah jer..

    ReplyDelete
  4. Setiap kita memang mengharap akan teus dipertemukan ramadhan dan ramadhan berkali-kali...

    Selamat menyambut puasa dari kakak..

    ReplyDelete
  5. Selamat Berpuasa dan selamat beramal Fiza.

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadhan dan selamat berpuasa.. :)

    ReplyDelete
  7. Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa Fiza....

    ReplyDelete
  8. SALAM RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA..

    ReplyDelete
  9. salam ramadhan buat fiza sekeluarga..:)

    ReplyDelete
  10. Salam Ramadhan untuk awak jugak Fiza!...moga kita mendapat keberkatan daripadanya

    ReplyDelete
  11. salam dik
    akak pun nak mohon ampun maaf kalau ada tersilap kata yee

    ReplyDelete
  12. selamat berpuasa buat fiza dan family, semoga tahun ini lebih baik dari sebelumnya

    ReplyDelete
  13. sama2lah kita yer & Neway selamat menjalani ibadah puasa dan mudah2an amalan kita diterima Allah swt hendaknyer !

    ReplyDelete
  14. Samalah kitaye.maaf kalau ada salah silap di mana mana sepanjang kenal :) salam ramadan

    ReplyDelete
  15. salam ramadhan supermom..hehehe :)

    ReplyDelete
  16. selamat berpuasa dan bersahur buat keluarga fiza :)

    ReplyDelete
  17. fieza keje kat UEM kat mana?? dept apa?

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive