TOLONGLAH!!!!

Monday, July 22, 2013



Jangan marah. Nanti cepat tua. Sorry kalau ada yang terasa. Sebab aku salah seorang yang terliur kalau tengok gambar makanan di bulan puasa  nih...ahaks...

Tak der ider pon iyer juga. Tu yang tepek pesan UIA lagi ni.

Note: Kejap jer dah pertengahan Ramadhan kan. Fasa pertengahan iaitu PENGAMPUNAN.




You Might Also Like

10 comments

  1. kan sekejap je masa berlalu kan...2 minggu lagi dah raya

    ReplyDelete
  2. tu ar buat orang terliuq ja kan..huhuhu

    ReplyDelete
  3. perli aku ke ni... hahahaha

    ReplyDelete
  4. Saya pun cepat terliur bila tgk gmbr makanan... tp bkn dlm bulan Ramadan je... bulan x ramadan pun sama... haha

    ReplyDelete
  5. hehe.makanan kitaorang buka simple je..macam lauk makan malam..takde pe nak tayang =p

    ReplyDelete
  6. kalau makanan kira susah sikit nak terliur tapi kalau air tue mudah sikit hihihi. kadang tengok iklan air kosong kat papan iklan tepi jalan tue pun blh terliur =.="

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive