Quaker Oats with Kiwi - DAY 10

Friday, September 20, 2013

Sarapan sihat dipagi hari bersama Quaker Oats with kiwi untuk cabaran hari ke 10.



Seperti yg kita tahu, pengambilan oat setiap hari boleh membantu mengurangkan kolestrol. Di tambah plak dgn buah kiwi. Berganda2 lah khasiatnya kan. Sebab serat yg terdapat dalam buah kiwi membantu tubuh sentiasa dalam keadaan hidrat dan folat penting untuk perkembangan dan pertumbuhan sel baru.
posted from Bloggeroid

You Might Also Like

11 comments

  1. Rajinnya dia buat resepi. Tapi fiza tak gemar sgt mkn oat. Kalau hubby oat wajib ada. Hikhik...

    ReplyDelete
  2. memang banyak khasiat memakan oats ni tapi tulah fiza..akk ni terlalu liat nak memakan walau letak apa pun nak kasi sedap...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  3. wah..masih gigih..teruskan ye usaha..

    ReplyDelete
  4. SAYA TAK MAKAN QUAKER OAT.. BUAH KIWI SAYA MAKAN.. :)

    ReplyDelete
  5. Salam K.FIza..

    lama tak mkn oats.. tgkmenu akak ni nmpk berselera pulak.. hihi.. :p

    ReplyDelete
  6. wow lamam dah tak ber quaker..tetiba teringins :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive