Entry pukul 2.30 Pagi???

Tuesday, November 05, 2013

Kes mata tak nak katup. Mengiring kiri, kanan, terlentang...pon tak jalan. Dah brapa kali pusing ni. Pejam mata dengan harapan boleh lelap...haishhhh...tak lelap juga ni. Mata dah berat. Apa hal plak ni tak boleh tido.


Nak buat style Mr. Bean kira kambing biri2, tak der lah plak gambar kambing biri2 . Nak membaca, bahan bacaan tak der (umah PIL). Nak ngaji (pakai samseng tab pon blh), bendera nippon paint tgh berkibar. Hurrmmmm...APTB!!!


Note: Adoiiii...lapar lah plak pagi2 gelap ni. Klo kat umah sendiri. Dah lama cari makanan. Tapi ni kat umah mertua, seganlah uols.

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

13 comments

  1. Pepg cmni klu x leh tido..cari roti kering dgn milo pun sdap ni..klu dpt megi tomyam lg best..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...klo kat umah sendiri dah lama buat ni sis.

      Delete
  2. Hehee mata kalau melebihi 13 tgh mlm memang akan lambat lelapnya... huhu

    ReplyDelete
  3. salam k.fiza..

    oo...kat umah MIL upenye. hihi..
    kol bape terlelap tuh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam cma.

      Pkul 3 lebih baru tido. Paksa mata ni juga.

      Delete
  4. kesian.. hehe

    Terima kasih kerana sudi komen kat blog Ejulz. Lihat senarai pengomen tegar kat blog Ejulz.. Anda tersenarai.. "Pengomen Tegar bagi Bulan Mac hingga Oktober 2013"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian kan ejulz ☺☺

      Ok. Nnt nak terjah tgk.

      Delete
  5. Last2 berblog jugalah jawabnya noks.....hehehe

    ReplyDelete
  6. hehe, dpt jugak satu entry penangan takleh tidur ni.

    ReplyDelete
  7. Kalau KA Bikin susu panasa tabur badam sikit ... seronok tidur !

    ReplyDelete
  8. macam saya baru ni, jenuh berangan nak bg tido.. hahah

    ReplyDelete
  9. Lepas ni amal minum susu sebelum tdo.. kompem tdo nyenyak sampai ke pagi.. Dulu Mieza tak caya gak.. Sekali cuba, memng nyenyak sungguh. Tak sedar apa dah.. Sedar2 dah subuh.. Hehe..
    Mieza Suri Shaklee

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive