Tips dari Ustaz Haron Din untuk orang yang Pelupa

Friday, November 15, 2013

Dalam erti kata lain, orang yang daya ingatannya dah makin kurang.Macam haku ni lah. Maklumlah, urat banyak putus masa bersalinkan ImanQahirahQhalif. Alasan munasabah klo terlupa kan...ahakss...




Mudah jer tips nya kan. Selalu jadi macam ni tau. Klo gi kedai, dah fikir dah nak beli apa. Tapi bila dah sampai kedai, trus lupa nak beli apa. Bila dah sampai rumah, baru ingatan tu dtg balik...cissskek btul tau. Mekasihlah ustaz sebab kongsikan tips nih :-)

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

15 comments

  1. OK.. ILMU YANG BERGUNA.. BIASANYA SAYA KALAU TERLUPA SAYA AKAN BERISTIGFAR..

    ReplyDelete
  2. penyakit pelupa ni semua org ada...thank u sharing

    ReplyDelete
  3. Tq sharing ya.. Leh la guna tips nie nnt :)

    ReplyDelete
  4. Eh... thanks Fiza sebab kakak dapat petua baru.
    Nak bagi info ini juga buat anak-anak kakak:)

    ReplyDelete
  5. alah..xleh view pic..nti kt umah tgk..hihi..dee pun kadang2 pelupa..maklumlah dah senja..hahaha..

    ReplyDelete
  6. menarik tips ni tq berkongsi yer... done nuffnang juga !

    ReplyDelete
  7. Insha Allah akan cuba dimanfaatkan

    ReplyDelete
  8. oohhh...suka sangat tips ni! izan pun kadang2 mmg jadi pelupa jugak.

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah syukur terjumpa tips kat sini
    nampak mudah sahaja
    harap2 tak terlupa mengamalkannya

    ReplyDelete
  10. Tu lah ada terbaca....lepas ni nak cuba buatlah...

    ReplyDelete
  11. hihi.mmg tak dpt dinafikan
    sy kadang kadanh pon jadi cm tu jugak

    thanks kak share

    ReplyDelete
  12. Tips yang mudah nak amalkan.. Thanks for sahring fiza.. =)
    http://miezashaklee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. salam K.FIZa..

    alhamdulillha tenkiu for shairng..
    cma sendiri pun kerap sangat lupa.. huhuhuhu

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive