MAK...Selamat Hari Lahir!!!

Monday, January 20, 2014


14 January 2014...genap usia mak 75 tahun. Ya! allah...boleh aku terlupa. Maaf mak. SELAMAT HARI LAHIR buat Pn. Salbiah Bt Abd Rasid...mak ku yang tersayang. Semoga mak dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan diberkati kehidupan di dunia dan akhirat. 

Mak...suatu masa dulu

Mak...yang sekarang

Banyak bezanya. Mak dah kurus...kurus sangat. Sedih bila tengok keadaan mak macam ni. Semuanya bermula last year. 'Sakit Misteri' tiba² menyerang mak. Sakit yang membuatkan mak makin kurus. Tak per mak...setiap yg berlaku, pasti ada hikmahnya dan setiap perbuatan, pasti akan ada balasannya.

Mak...Terima kasih sebab melahirkan saya. Terima kasih atas setiap titik SUSU IBU yang mak berikan. Dalam adik beradik, saya yang paling lama menyusu kan. Terima kasih atas Kasih Sayang mak selama nih. Doa saya tak putus untuk mak. Al-fatihah untuk mak hari² saya hantarkan. Saya sayang mak ketat².

Note: Touching plak dengan entry sendiri. Baru lepas tipon mak. 



You Might Also Like

35 comments

  1. Alhamdulillah.. Ko masih ada mak didunia ni noqs..
    semoga makcik sentiasa sihat & bahagia disamping org tersayang yer makcik.
    Selamat Hari Lahir makcik :)

    ReplyDelete
  2. sedih plak baca doa fiza buat mak...tetiba sy teringat ibu sy.....tk bleh camni, nk gi umh ibu nti..:)
    slmt hr lhir buat mak fiza jg ya...smga Allah brikn ksihatan yg baik buat mak.. sampaikn salam jg...

    ReplyDelete
  3. happy birthday pada mak akak.. semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan sembuh dari penyakit misterinya..

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir makcik

    moga panjang umur murah rezeki bahagia dunia akhirat dan moga cepat sembuh ye =)

    ReplyDelete
  5. happy birthday to your mom..moga dipanjangkan umur dan sihat sentiasa..

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir makcik. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki hendaknya

    ReplyDelete
  7. slmat hari lahir mak ..comel je senyumm..

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir puan salbiah bt abd rasid..
    semoga dipanjangkan umur,diberikan kesihatan selalu amin..:)

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir buat mak fiza, sebaya dengan MIL akak,
    moga sihat selalu :)

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Lahir buat mak Fiza.. moga terus di beri kesihatan yg berpanjangan & panjang umur..amin!.. klu bab2 MAK ni, mmg touching...

    ReplyDelete
  11. Entahlah Fiza... kakak N3 macam ini pun boleh nak mengalirkan air mata
    Moga mak terus sihat dan sabar. Sejuk memandang muka mak kan...

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum fiza....selamat hari lahir makcik...:)

    ReplyDelete
  13. selamat hari lahir buat mak fiza. moga diberi kesihatan yang baik dan dipanjangkan umurnya. amin..

    ReplyDelete
  14. selamat hari lahir buat mak awak semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  15. sakit misteri kenapa? dah cuba berubat ngan ustaz ke? huhu. semoga panjang umur, murah rezeki diberi kesihatan yang baik dan dilindungi olehNya ye makcik. heee

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir makcik...
    comelnya makcik senyum..

    ReplyDelete
  17. SEMOGA EMAK AWAK SIHAT-SIHAT SAHAJA.. TUA MAKA AWAK 5 TAHUN DARI MAK SAYA..

    ReplyDelete
  18. Selamat harijadi buat Puan Salbiah..Moga Allah kurniakan kesihatan...Insya Allah...mmg nampak kurusnya..

    14 Jan tu sama dgn birthday wife saya :)

    ReplyDelete
  19. Happy birthday utk mak yer.. May Allah bless her always.. =D

    ReplyDelete
  20. selamat hari lahir untuk insan istimewa kesayang fiza.. semoga Allah akan memberikan kesihatan yang baik untuk ibu fiza..

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum
    selamat hari lahir mak

    ReplyDelete
  22. semoga mak akak diberi kesihatan tubuh badan yang sihat Aamiin.. dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki Aamiin :)

    ReplyDelete
  23. emak dan ayah banyak berjasa dalam hidup kita

    ReplyDelete
  24. Moga panjang usia mak fieza... alhamdulillah kita masih mempunyai mak.... rindu gak kat mak kita

    ReplyDelete
  25. Selamat hari lahir untuk mak awak.....semoga dia sihat kembali, dipanjangkan umur dan bahagia selalu disamping keluarga dan anak2 tercinta....

    ReplyDelete
  26. HB tuk mak sekali.... jgn lupa alfatihah hari2...

    ReplyDelete
  27. Happi birthday untuk mak fiza...moga dia sentiasa sihat hendaknyer dan heppi bersama anak2....tetibe teringat mak kat kampung huhu...mak banyak berkorban untuk kita pengorbanan beliau tidak ternilai harganyer...

    ReplyDelete
  28. selamat ulangtahun jugak utk mak fiza, moga terus diberi kesihatan yg baik

    ReplyDelete
  29. Selamat hari lahir untuk mak akak.. Ros pun jadi sebak..
    Semoga mak akak diberikan kseihatan yg baik dan dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  30. Selamat menyambut hari lahir buat mak Fiza.. semoga beliau sentiasa sihat, diberkati kehidupan & sentiasa behagia sekeluarga.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  31. happ birthday yer makcik. moga terus pjg umur dan dikurniakan kesihatn yg baik !

    ReplyDelete
  32. salam k.fiza..
    maaf cma lambat nk siwh..apepun,
    sanah helwah buat mak akak..semoga sihat2 selalu :)

    ReplyDelete
  33. selamat hari lahir untuk mak fiza... cantik sangat gambar no 2 tu... sy suka tengok senyuman mak2 ni.. bkn pe, senyuman mereka kdg2 buat kita rasa sayu sangat kan...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive