Biar Bintik Hitam Di muka jangan Bintik Hitam Di hati!!!

Friday, March 28, 2014


Peringatan buat diri sendiri juga. Biar orang sakitkan hati kita, jangan kita sakitkan hati orang. Jagalah hati kita supaya tak tumbuh bintik hitam tu. Kekadang tanpa kita sedar, ada orang yang cuba sakitkan hati kita secara psychology. Betul tak? Tak per lah...di persilakan. Aku tak nak tambah kan bintik hitam pada hati aku nih. Cuma pesanan aku untuk orang² yang macam ni:


'SILENCE IS THE BEST REPLY TO A FOOL'

Note: Kjap lagi aku update pasal KLIA2 tu yer ☺



You Might Also Like

22 komen

  1. Setuju 100%.. jgn sakiti hati org lain klu tak nak kita sakit hati... lebih baik diam dari berkata2 perkara yg tidak berfaedah... peringatan buat diri sy juga...:)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum fiza, nice sharing. in shaa Allah, jadi peringatan selalu. singgah menabung ford sini ~~~

    ReplyDelete
  3. "jagalah hati, jangan kau kotori"..
    teringat lirik lagu ni, bagus

    ReplyDelete
  4. kdg2 stress tengok bintik2 hitam kat muka...hehe...tp lg takut sbb tak nampak bintik2 hitam kat hati...good info fiza...kdg2 berdiam lagi bagus...
    Ford & Digi for u :)

    ReplyDelete
  5. huhu...
    sedih la bila terkena camni org buat kt kite...
    :(

    tq sbb share entry ni
    at least cepat sedar diri n bermuhasabah...

    ReplyDelete
  6. huhu...
    sedih la bila terkena camni org buat kt kite...
    :(

    tq sbb share entry ni
    at least cepat sedar diri n bermuhasabah...

    ReplyDelete
  7. Salam K.FIza..
    ya bernar...
    mudahan hati kita takde tompok2 hitam ni..
    insyaaLLah.. amin.. :)

    ReplyDelete
  8. Renungan yg baik buat kita semua.
    Bukan mudah mendidik hati..

    ReplyDelete
  9. kalau nak menjawab kena berhemah, ada ilmu.
    baik diam kalau tak tahu.

    sakit hati kalau kita bebel dia diam

    ReplyDelete
  10. Betul tu noks....lebih baik berdiam diri ...

    ReplyDelete
  11. peringatan yang baik untuk semua

    ReplyDelete
  12. hahaha betul kata ustaz kazim..hati yang Hitam susa dah la nk putih melainkan iman dan taqwa serta taubat nasuha la..Wallahulam

    ReplyDelete
  13. moga kita antara yang bersih hatinya kan sis. amin amin

    ReplyDelete
  14. fiza leh tak org sharing kt blog...yer la life kita x lari dr bintik itam asap jelaga..klu x dr kita...org lain lagi tambah jerebu ;) ..muhasabah diri ingat kita tak sempurna sgt kenn..

    ReplyDelete
  15. perkongsian yg bagus.
    sama sama muhasabah diri

    ReplyDelete
  16. huh... takut plak bila kena warning camtu drpd zakir naik.

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page