Pray for MH370!!

Monday, March 10, 2014



Masih dalam mood berdebar2. Even tak der ahli keluarga yang terlibat. Tapi sebagai rakyat MALAYSIA yang terkenal dengan sifat prihatin, aku turut rasa tempiasnya. Rasa sedih dan berdebar2. Apatah lagi ahli keluarga yang terlibat dengan kejadian ni. Tak dapat di gambarkan perasaan mereka...melebihi perasaannya dari apa yg kita rasa skang ni. Lebih² lagi bila tengok tangisan dari ahli keluarga mangsa² yang terlibat. Rasa nak nangis sama :-(


Tumpuan dunia pon kini tertumpu pada kehilangan pesawat MH370. Macam2 spekulasi. Sampai tak tau mana yg betul. Katanya dah terjumpa kesan tumpahan minyak. Tak tau sejauh mana kesahihannya. Ada yg kata mungkin di hijack. Tapi tak der signal yg dihantar. Sama2 lah kita berdoa smoga ada keajaiban yg berlaku dan semoga usaha mencari dan menyelamat dipermudahkan olehNYA.


Note: MHI Khas pagi ni pasal MH370.

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

30 comments

  1. Assalam,

    Sama2 kita doakan yang terbaik untuk mangsa2 pesawat MH370...

    Agar kita tidak mendengar spekulasi dan berita2 yang tidak soheh...

    Biar pihak berkuasa menjalankan tugas mereka..

    ReplyDelete
  2. didoakan keselamatan pesawat mas yg hilang n semua yg mengisinya...xjemu berdoa in syaAllah Allah melindungi keselamatan mrk.

    ReplyDelete
  3. smg smuanya selamat belaka ya :D

    ReplyDelete
  4. Sama-samalah kita berdoa agar semuanya dalam keadaan selamat.

    ReplyDelete
  5. semoga Allah memudahkan pencarian mereka .

    ReplyDelete
  6. MHI hari ni sampai ke tengahari bersiaran.. Pastu sambung lagi petang tu.. Ally Iskandar sampai xdan tukar baju duk berkampung kat studio menanti perkembangan MH370.. Allahu Akbar.. Semoga segala persoalan berkahir dengan satu jawapan yang pasti.. Apa pun kemungkinannya, sama2lah kita doakan agar ahli keluarga mereka yang terlibat tabah & redha dengan segala ketentuanNYA..

    ReplyDelete
  7. doa dan harapan rakyat Malaysia supaya MH370 dan penumpang serta kru selamat dijumpai .

    ReplyDelete
  8. byk spekulasi yg tersebar di media sosial...ada baiknya kita jgn terpengaruh, ini akan mengganggu lagi siasatan pihak berwajib...& pelisss, hentikan kecaman terhadap DCA...dah jd trending plak dok salahkan DCA...puihhhh!!!..aku geram betoi laaa dgn mulot kojaq bapok tua tuhhh....rasa nak cabai² jaaa mulot dia...

    ReplyDelete
  9. Amin.. semoga mereka semua ditemui dalam keadaan selamat.. :(

    ReplyDelete
  10. Salam Fiza.. dlm paper pun persoalan demi persoalan.. tak pasti kan bila terjawab....

    ReplyDelete
  11. Teruskan doa-doa kita Fiza kerana kita tidak ada kebolehan selain dari itu..
    Moga mereka yg terlibat mencari terus dipermudahkan..

    ReplyDelete
  12. amin moga mereka dalam keadaan baik sahaja. derau hati masa dapat tahu benda ni huhu..

    ReplyDelete
  13. semgoa semuanya selamat dan dipermudah amin

    berdebar jugak hanya mampu berdoa dalam diam ;(

    ReplyDelete
  14. hanya mampu berdoa moga ada keajaiban di penghujung penantian... bangun pagi terus tengok tv takut ada berita yang ketinggalan....

    ReplyDelete
  15. kesian kan~ hilang sampai x de kesan yang jadik misteri tuh.. moga cepat lah jumpat pesawat tu.

    ReplyDelete
  16. pray for them too semoga dipermudahkan usaha pencarian mereka..aminn

    ReplyDelete
  17. harap2 dpt jumpa petunjuk yg terbaru. berita pun tak berkembang kan. ulang2 berita sama je. kita ni tak sabar nak tau.,

    ReplyDelete
  18. sentiasa doakan MH370.. moga semua penumpang & anak kapal selamat...ya ALLAH KAU permudahkan lah usaha mencari...amin!

    ReplyDelete
  19. SAYA PON BERDEBAU2 JUGAK.. NAK TAHU SANGAT APE KESUDAHANNYA.. OK KE, TAK OK KE.. SEMUA BERMAIN DI BENAK FIKIRAN.. DAH 2 MALAM NI PON TIDUR LEWAT.. NENGOK BERITA JE.. NAK TAHU PERKEMBANGAN SEMASA..

    ReplyDelete
  20. kita top up nuff line shoping heee... jom doakan mereka sekali.salam hari isnin ya

    ReplyDelete
  21. salam k.fiza..

    subahanallah..semoga dipermudahkan segala urusan dlm pencarian pesawat ni..semoga semuanya selamat....

    ReplyDelete
  22. doakan yg terbaik buat mereka ameen

    ReplyDelete
  23. semoga Allah permudahkan urusan pencarian mereka ... aaamin .

    ReplyDelete
  24. Kepada Yang Maha Esa lah kita memohon pertolongan sis..itu yg sebaiknya...moga kita dipertemukan dgn mh370..amin..

    ReplyDelete
  25. Kita pohon yang terbaik dari Yang Maha Berkuasa,.amin..

    ReplyDelete
  26. Apalah kemampuan kita selain berdoa-berdoa-berdoa Fiza
    Hendak membantu yg lain tak berkemampuan...

    ReplyDelete
  27. Moga mereka akan ditemui dengan keadaan yg selamat..

    ReplyDelete
  28. betul tu.
    sama sama la kita berdoa dan berdoa

    ReplyDelete
  29. saya tak sabar nak tggu kol 5 ptg ni, tak sabar nak tahu perkembangan terkini..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive