Saya Suka Bangun Pagi!!

Friday, March 07, 2014

Hari² saya bangun pagi². Ketuk pintu bilik air masa ibu tengah bersihkan diri. Erkkkk...dah macam pantun pulok...ekekeke...Ini lah budaknya:


Malas lagi nak taip. Baca jer lah yer. Kekadang adik bangun lagi awal dari si abang. Agak susah nak kejut si abang bangun pagi. Nasib si adik bangun pagi tak merengek². Bagi makanan senyap lah dia. Pagi ni awal sangat bangun. Bangun² dah buat kuih. Ntah bila dia memerut pon aku tak tau. Jadinya kita mandikan terus lah. Lagi pon air tak berapa sejuk pepagi ni. Iyerlah....musim panas berdeting kan. Air paip pon dah tak sejuk. 

Note: Stresss haku. Batu tikus ni tak hilang². Tak focus nak buat keja. Cissssss... 



You Might Also Like

40 comments

  1. Bangun awal ni bagus utk anak2 ..
    Bila dah sekolah nanti takder la diorg liat nak bgn pagi
    sbb dah biasa kan ...

    ReplyDelete
  2. bagi makanan apa pagi2 kat dia tu fiza. khusyuk sgt dia makan.. owhh... greeting tu utk saya ke 'sunshine'.hehehehe...

    ReplyDelete
  3. Rutin seorang ibu setiap pagi mmg mcm tue la kan.. hehehe.. comel!! =D

    ReplyDelete
  4. sama la fiza..nayli pun suka gak bangun awal pagi..hehe

    ReplyDelete
  5. rusydi pun jenis bgun awal ngn mandi awal..sbb dh terbiasa nk g umh bs dia cmtu...bila mama dia dh xkeja nih...still cmtu.

    ReplyDelete
  6. hihi..comelll adik.... pagi2 dah bangun....
    salam Jumaat Fiza...
    bersabar lah dgn bau tikus tu....huhu

    ReplyDelete
  7. Nak berak tu yg dia bangun pagi Fiza... tapi bagus tak payah merengek-rengek. Senang nak urus..

    ReplyDelete
  8. kejut pak dia bgun..ank yg bangun dulu.

    ReplyDelete
  9. amboi adik bgn trus nk mkn yer...

    ReplyDelete
  10. budak2 kecil, mmg suka bangun awal pagi kan....tapi bila dah masuk umur persekolahan, punya lah liat nak bangun pagi! hahaha

    ReplyDelete
  11. sama la..cuti tak cuti semua bgn 6 pagi...huahuahhua..

    ReplyDelete
  12. si qhaliff ni mmg sama2 sangat2 ngan izz, suke buat kuih di pagi hari N jadi alarm kat kami bangun pagi

    ReplyDelete
  13. wahh pagi2 dah ngadap tupperware ni..hihi

    ReplyDelete
  14. salam k.fiza..

    wah..awalnye die bangun.. hihi.. bagus2..blh tlg ibu kejutkan abg2.. ^^

    ReplyDelete
  15. budak2 ni memang suke bangun pagi mungkin sebab dh terbiase kot..

    ReplyDelete
  16. bagusnya pepagi dah bangun...hehe

    ReplyDelete
  17. kalo bangun awal x byk ragam takpe..
    lagi senang hati tengok dia dh siap mandi n makan kt rumah. :)

    ReplyDelete
  18. Kemain awal dia bgn ek. Comey jk posing atas krusi tu =)

    ReplyDelete
  19. ANAK LELAKI SAYA SEKARANG DAH SENANG NAK BANGUN TDUR UNTUK PERGI SEKOLAH.. DULU PUNYALAH SUSAH..

    ReplyDelete
  20. saya kalau bab bangun padi tu ada sedikit masalah...hahahah

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  21. samala dgn anak akak yg sulung tu payah nak bangun pagi mandi pergi sekolah...

    ReplyDelete
  22. hehehe baguslah mcm tu fiza, dari kecik dah senang bangun pagi dh sekolah x susahlah nanti !

    ReplyDelete
  23. hamboih..macam senang hati je..heheh

    ReplyDelete
  24. Baguslah rajin bangun awal pagi murah rezeki :)

    ReplyDelete
  25. macam belum mandi pagi je tuh...hehe..comelnya dia.

    ReplyDelete
  26. senang nak urus anak perangai camni . senang hati mamanya .

    ReplyDelete
  27. bagus ajar anak2 bangun awal...sekarang mandi x puas...sbb air panas jer...

    ReplyDelete
  28. Bagusnya bangun awal. Nanti senang bila masuk sekolah kan...

    ReplyDelete
  29. kat rumah aq..takdernyer yg nak bangun pagi sebelum mak dan bini depa kejut hehe..so, aq la tu..

    bangun pagi murah rezeki kan fiza :)
    uiss tak abis2 tang halau tikus lagi his his..liat ker beno tikus tu yerkk :D

    ReplyDelete
  30. Assalamualaikum kak fiza. wahh rajinnya bangun awal pagi ~~~

    ReplyDelete
  31. moga terus mudah bangun pagi sampai besar nanti ye dik ;)

    ReplyDelete
  32. Bangun awal pagi bagus...badan cergas.

    ReplyDelete
  33. dah basuh muka lum makan tu...hehe,
    samela ngan anak Asiah si Aira bangun pagi mst mintak nk makan...;)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive