Pelan Catuan Air Di Selangor ditarik balik berkuatkuasa 1 May 2014!!

Wednesday, April 30, 2014

Amboi ko jot, tajuk bukan main panjang lagi khenn...hehehe...Meh baca ni.




Suka tak...suka tak...mestilah suka. Tak der catu2 air lagi dah. Tak yah nak bermusafir di aidilfitri macam hakak gojes kita tu bila air tak der. Boleh mandi sepuasnya dengan air yang turun dari shower. Dah boleh masak. Tak yah makan kat kedai.


Dan yang paling best, en. Somi tak perlu nak standby hari2 dek penangan catuan air nih. Kesian weols sebab teperap jewr kat rumah tau.


Note: Yeayyyy....esok coti :-)

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

14 komen

  1. Alhamdulillah, mudah sikit urusan harian lepasni kan fiza :)

    ReplyDelete
  2. pssttt salah tarikh tu :)
    1 mei...

    ReplyDelete
  3. Biar betul tarikh tajuk tu...macam salah jer, :)

    ReplyDelete
  4. amboi...tajuk ngalahkan berita perdana sukan. muehehehe lega jer kan bila katanya dah tak catu catu air. selamat bercuti uols :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. nasib baik air dh ada.

    p/s: sorry xbg tau dh tukar link sbb rasanya ada komen bg tau.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah . saya juga bersyurkur akhirnya boleh guna air dgn selesa .

    ReplyDelete
  7. saya suka…. saya suka…
    Kesian pula pada mereka yg kena catu air ni….
    Selamat bercuti...

    ReplyDelete
  8. Sorry fiza bunda nak tanya... Tarikh pada tajuk tu 1 April ke 1 Mei? ...atau bunda yang silap baca?!...

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..moga tiada la lg lpas ni..amin..

    ReplyDelete
  10. yeay!!! bebas dari catuan air adalah perkara yg sangat menggembirakan

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. so kena brjimat cermat la.. mana tahu nnti kena catu blk.. hehehe

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah.
    akak, rumah saya kemarin air dh mcm chipsmore.kejap ada kejap xda.
    pagi tadi baru ada balik.
    ni pon kena bjaga2 jga sbb blok lain xda lagi.

    ReplyDelete
  13. susah kan kalau xde air ni... harp2 xdelah lg catuan air ni yer

    ReplyDelete
  14. salam k.fiza..
    uhuhuh..alhamdulillah..lega sangat sangat sangat bila air dh tak kene catuu

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page