KAKAK dengan ADIK²...erkkkk...

Thursday, May 15, 2014


Sekali sekala fefeeling anak dara. Kakak selfies ngan adik². Adik nombor 1 nama dia Iman Hakimi. Adik nombor 2 tu nama dia Qahirah dan adik bongsu tu nama dia Iman Qhalif. Comey tak kakak. Percaya tak kakak ni dah ada 3 orang anak..ekekeke...Layan lah kesengalan aku hari ni. Jiwa kacau nih.

Note: Masih tak tau nak bagi jawapan SEMALAM. Nak pergi ker tak...nak pergi ker tak...Tu yg buat serabut.



You Might Also Like

31 comments

  1. itu la namanya awet muda kak.. cer share sikit apa petuanya..
    psst~ pergi jer kak.. =D

    ReplyDelete
  2. Kalau ank sis dh besar msti lgi nmpak mcm akk2 n adik2.. Hehee

    ReplyDelete
  3. Anak 3 pon still gojes lagi~
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. Hehehhe.. memang mcm kakak sangat! :D

    ReplyDelete
  5. ambil bunga , kira kelopaknya ... nak pergi, tak pergi, nak pergi, tak pergi ... heheheee

    ReplyDelete
  6. Kakak kepada tiga orang adik2 ni just nak tenangkan fikiran mencari jawaban memikir hal Semalam Punya Cerita lah ni?...hehe :)

    ReplyDelete
  7. mmg mcm dgn adik2 pun...
    kecik molek cam fiza mmg awet muda kot hehe

    ReplyDelete
  8. mmg mcm dgn adik2 pun...
    kecik molek cam fiza mmg awet muda kot hehe

    ReplyDelete
  9. amboi amboi amboi... ramai nyer adik dia ye :-) ha ha ha...

    ReplyDelete
  10. Hehee.. sekali sekala layan seronok2 sengal dgn anak2 apa salahnya.. eh.. dgn adik2 huhu.. :D

    ReplyDelete
  11. :D suka gegirl tu... mesti mulut dia keletah kan...

    p/s : Fiza... k idah dah tag awak dalam segmen Liebster Award... jawab la kalau free yerr... :D
    http://acikidah.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html

    ReplyDelete
  12. Hi Kak.. umur kakak berapa?? mcm jauh beza je dengan adik2 tu hehehe

    ReplyDelete
  13. hehe fae singgah sini and tag akak

    http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2014/05/liebster-award-dari-blogger.html

    ReplyDelete
  14. Assalammualaikum... fiza,

    xper.. berselfie.... nice.

    mselim3

    ReplyDelete
  15. harap akak dh bg jawapnnya.hihi hi i

    alolo so suwit la kakak ni dgn adik adiknya :)

    ReplyDelete
  16. Sebab tiga 'adik' inilah yg buat serba-salah nak pergi ke tak ye Fiza..

    ReplyDelete
  17. cantik kakak adik2 ni ;) pandai Qahirah berexpressi tu :)

    ReplyDelete
  18. sesekali selfie dgn anak2..cam tak caya dah anak 3 kan kak, hahahaha...

    ReplyDelete
  19. hehehe sama2 cute.. done nuffnnag yer

    ReplyDelete
  20. Kalau tak bawak anak org boleh ngorat lagi tu. Ekekekeke :p

    ReplyDelete
  21. org yg kecik molek cam fiza, ni lah untungnya... sentiasa awet muda... :-)

    ReplyDelete
  22. salam k.fiza..
    ehehe..yer la.. betul2.. nmpk muda remaja gitewwww :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive