BADUT Oh! BADUT!!!

Thursday, June 19, 2014

Budak yang teruja tengok badut. Malu badut tu dik ko dok tenung dia macam tu. Bukan main kusyuk lagi si ustaz Qhalif ni tengok badut. Pelik agaknya napa muka badut tu colorful...hahaha...Ibu dia ni panggil pon buat tak tau jer ko. Tapi kan....ada budak tu takut badut.

Ibu comel ngan budak yg 'berani sangat' ngan badut

Ingatkan dah nak masuk 7 tahun ni dah hilang perasaan takut ngan badut. Rupanya sangkaanku meleset. Siapa lagi kalau bukan si abam Iman Hakimi. Saja jer lalu kar area badut tu. Memula dia tak perasan. Sekali bila dia dah nampak, terus nyorok kat abahnya...ekekeke...lawak plak tengok gelagat dia. Cuma kali ni dia tak nangis lah. Kalau dulu lagi teruk wei. Boleh baca kat [SINI] dan kat [SINI]. Nak tergelak jer bila baca balik ☺

Note: Masa blogging agak terhad skang nih. Ada 400++ komen nak kena approved. Nanti iols terjah sorang² erk. Sama ada cepat atau lambat jer. Tunggu....


You Might Also Like

23 komen

  1. anak2 tak boleh tgok yg pelik2..diorg pun rasa pelik jer..

    ReplyDelete
  2. kikiki....adik gak kental tengok depan2 ye badut tu

    ReplyDelete
  3. hahaha...xpela kak 7thn tkut badut..sy yg tua bangka bih lg la..memg sy tkut badut

    ReplyDelete
  4. heheeheehee..comel je tau Qhalif ni!

    ReplyDelete
  5. makkk! banyaknya komen nak dibaca! mcm surat dr peminat plak dah hehe

    ReplyDelete
  6. farah pun dulu kecik2 takut tengok badut nie..hahaha.. kalau ingat balik rasa funny.. tah apa la yg farah takutkan masa tue..=D

    ReplyDelete
  7. steady jer ustaz qhalif ya ... iman hakimi kena belajar dari adik tu apa petua utk jadi berani ... heheheee

    ReplyDelete
  8. hahahhaha macam2 la bebudak ni

    ReplyDelete
  9. comelnya dia tertarik sangat dengat badut tu..

    ReplyDelete
  10. Budak takut badut tu biasa Fiza.
    Tapi berani sangat macam Qalif ni jarang
    Boleh tahan hero kecik Fiza ni tau:)

    ReplyDelete
  11. tenung bukan main kusyuk lagi...

    ReplyDelete
  12. takut dengan rupa badut y colourful tu..

    ReplyDelete
  13. amboihhh ralit betul si adik tgk.. hahhaa

    ReplyDelete
  14. salam k.fiza..
    hihi..bleh geng dgn faiz 'berani la sgt' dgn badut.. wiwiwi..

    ReplyDelete
  15. hahah sorang berani n excited
    sorang lagi penakut sangat dengan badut
    :)

    ReplyDelete
  16. Fiza mesti dia heran tengok hidung badut tu bulat merah hehehe

    ReplyDelete
  17. Wahh.. pasti teruja tengok badut.. :) :)

    ReplyDelete
  18. Mmg ada bdk tkut badut ni..agk ye pelik nmpk muka conteng2x...

    ReplyDelete
  19. amboi! siap mengadap lagi dia...tak takut ekk?

    ReplyDelete
  20. la takut badut ye. kalau maskot oke tak ?

    ReplyDelete
  21. aloooo sian hakimi mesti dia ingt badut tu ntah pape smpi dah besar ni pun takut lagi hihihihi. ibu pun saje je nyakat kan :p

    ReplyDelete
  22. hahaha.. budak2 suka badut apa. nanti 17 tahun tak takut dh. banyaknya nk kena BW. hehe

    ReplyDelete


Labels

Instagram