iPrice Coupons Malaysia | Lebih DISCOUNT Lebih JIMAT!!

Friday, November 14, 2014


Siapa yang tak suka shopping kan. Lebih² lagi bila shopping online. Dah tak perlu bersesak² nak ke shopping complex lagi dan tak perlu nak risau pasal parking penuh. Sebab semuanya di hujugn jari skang ni. Hanya dengan klik…kita tunggu barang kita sampai depan rumah. Dan yang lagi best, kalau kita boleh dapatkan lebih discount dengan shopping online. Jimat berganda² tu. 


Pernah dengar iPrice tak? Rasanya ramai yang masih belum familiar dengan produk ni termasuk lah saya. Jadi…harini saya nak share mengenai iPrice. iPrice Coupons Malaysia merupakan Syarikat yang menyediakan kupon kod online untuk kedai² online seperti Lazada, zalora dan banyak lagi di mana tujuannya adalah untuk membantu rakyat melaysia menjimatkan wang. Dengan adanya perkhidmatan kad kupon ini, ianya dapat membantu pembeli² online mendapat diskaun tambahan ke atas pembelian secara online. Macam mana nak dapatkan voucher code iPrice? Cuma klik [DISINI] 


Pilih jer voucher code yang macam kat atas ni. Kalau nak code discount, klik dekat get the code tu.


Macam dalam gambar ni. Masukkan discount code sebelum check out. Kan jimat tu.


Kalau nak offer baik, klik kat offer. Skang tengah ada 50% discount untuk tablets berjenama Samsung, Axus dan banyak lagi. Berbaloi2 kalau beli tu.

Jadi…kalau anda ingin mendapatkan harga yang lebih murah daripada biasa ketika membeli belah secara online. Lebih di galakkan membeli ketika tawaran potongan harga sedang berlangsung. Kerana banyak penjimatannya. Penggunaan voucher juga sangat membantu. Jangan lupa dapatkannya di iPrice Coupons Malaysia.

Perkhidmatan iprice juga boleh didapati di Indonesia, Singapore, Thailand, Hong Kong dan juga Filipina selain dari Malaysia sendiri. Nak tau tak, iPrice tidak mengenakan sebarang charge tambahan kepada para pengguna iPrice. Menarik kan. Apa lagi, jom dapatkan lebih coupon, discount dan voucher code bersama iPrice Coupons Malaysia.




You Might Also Like

10 komen

  1. wah berita baik buat mrk yg shopping online ni...

    ReplyDelete
  2. iPrice? ingatkan produk apple tadi... macam iPhone la pulak. hehe

    ReplyDelete
  3. Awak jadi Affiliate Lazada jugak kan? Saya ada satu barang nak beli ni.. Memang tunggu harga dia kalau-kalau turun.. Nanti saya beli melalui Affilate awak.. :)

    ReplyDelete
  4. oh yang ini serius kawan baru tahu

    ReplyDelete
  5. Macamana ni I baru je tahu pasal ni. Ni yang rasa gigih je tangan nak jenjalan shopping alamaya. Nanti sat I nak try. I habiskan blogwalking dulu ^_^

    ReplyDelete
  6. Menarik juga...terima kasih atas info ini

    ReplyDelete
  7. Mcm menarik jer akak..okok.. nanti kalau nk beli apa2 online boleh dptkan voucher discount tu dekat iPrice.. thanks 4 sharing this info akak..=D

    ReplyDelete
  8. akak tak pernah beli online, kalau nak beli pun minta kengkawan tolong sebab akak ni tak pandai hahaha..

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive