PONEY Warehouse Sale @ Serdang Perdana

Monday, November 24, 2014

Wahai kaki² shopping di luar sana. Uolls memang pantang dengar warehouse sale kan. Lebih² lagi kalau sale untuk budak². Meroyan jer rasanya...hahaha...Ni PONEY ada hantar message nak bagitau ada buat warehouse sale. 


21-30 November 2014

Poney Warehouse Sale

From RM5

Children Apparel
Time : 10am to 7pm
Location
Serdang Perdana @ 13, Jln SP 2/7, Taman Serdang Perdana

Ok...dah dapat info kan. Boleh lah serbu petang ni atau malam kang. Minggu depan pon dah gaji kan. Elok sangat lah tu ☺

Note: Sale sana sini. Tapi nak kena simpan duit untuk perbelanjaan skolah anak² tahun depan. 




You Might Also Like

10 comments

  1. knp mggu ni byk pulak warehouse sale.. RM 5 pulak tu..
    salam singgah

    ReplyDelete
  2. my aunt shopping bju raya time sale...hihi

    ReplyDelete
  3. Murah tu...
    Tapi yea lah kan... Kena betul2 budget antara keperluan dan keinginan....
    byk nak pakai duit bila anak2 nak mula sesi persekolahan baru...

    ReplyDelete
  4. bestnya sale sale ni kan fiza
    happy shopping ^_^

    ReplyDelete
  5. Betul tu..kathy je tahun 2015 semua anak² dah bersekolah..

    ReplyDelete
  6. warehouse sale?? hehehe saya kalau nak puas beli baju bundle jer... hahaha

    ReplyDelete
  7. salam singgah... ai selalu beli kat bundle jer...

    ReplyDelete
  8. wahhh bes ni dari rm5... kalau nak kismas mesti sale giler2...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive