Bila SEL² SEDANG BERHUBUNG | Part 6

Tuesday, December 02, 2014

Phewwwww...busy tak hingat pepagi nih. Penat rasanya. Ok lah...meh sambung citer. Dah lama tak buat enrty ni. Last buat masa September haritu kot. Jadinya...mari kita sambung.


Alahaiiii anak. Di suruh minum, habis di curah nya susu tu ke lantai. Anggaplah bila sel² sedang berhubung. Dengan stokin sebelah lain. Mulut comot sebab baru lepas makan kek. Nak marah pon tak jadi sebab muka tu nampak naughty tapi comel. Kalau marah pon bukan air tu boleh masuk dalam cawan balik kan. Jadinya kita mop jer lah susu yang tumpah tu.


Buka freezer, sekali....Erkkk...mana datang lori sesat dalam ni? Tak lain tak bukan ni kerja si ustaz Iman Qhalif lah ni. Sebab dia jer yang suka main bukak tutup freezer tu. Semalam di letaknya bola dalam freezer ni...ppfftttt...Makin membesar nih dah makin banyak akal. 


Note: Kejap jer dah bulan december. Nak masuk hujung tahun dah kita. Pantas betul masa berlalu.

You Might Also Like

17 comments

  1. aduhh susu tumpah tu buat urut dada fiza..bukan sikit2...adoiiii dah satu hal nak mengelap, mengemop..kang kalo tak lap betul2 siap lee semut dtg berkerumun heheheeheh...tapi nak buat camne kan, dah ade anak mmg ni laa keadaan selalu..sabar dgn tak sabar jek laaaaa....tp tgk muke comel biasenye tak sampai ati marah kan....so redhoooooo je laaaaa ekekekekeekek

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg xleh nak marah kalau nengok muke gitu..kekekeke..

    ReplyDelete
  3. Masya Allah! Mmg muka naughty tp comelnya kejadian Allah ni kan? Hahahaha! Apapun, respek dgn ibunya yg PENYABAR! Sabar jelah kite ek?

    ReplyDelete
  4. Huh.. Anak saya pon sama.. Bukak peti sejuk, nengok dalam tu ada pistol mainan dia.. Huhu.. Sejokk pistol.

    ReplyDelete
  5. hahahha..
    muka comel jer yer..
    mmg sampai sudah ler x kena marah cmni..

    ReplyDelete
  6. hehe bagus iman Qhalif teruskan menghubungkan sel-sel otak ;p

    ReplyDelete
  7. ishhh... kalau lah tu anak sedara ai kan... harus dah dapat sedas dua... baiknya mummy nihhh...

    ReplyDelete
  8. Lori tu nak ambil ais batu tapi tak sampai...huhu. sabar je la...

    ReplyDelete
  9. hahahah..macam2 benda ye dia sumbat dalam peti sejuk tu...bijak..

    ReplyDelete
  10. Macam itulah anak belum tahu dosa/pahala Fiza.
    Keletah dan kerenah dia memberi seribu ganjaran buat kita sebenarnya.

    ReplyDelete
  11. Kena pastikan sel-sel otak yang berhubung tu betul dan tepat hubungannya... :)
    Biasalah anak2 nakal ni...barulah ada cabaran dan keseronokan. Semuanya akan jadi kenangan terindah satu hari nanti.

    ReplyDelete
  12. muka sungguh2 banyak akal la...kikiki

    ReplyDelete
  13. Lori tu stuck sbb enjin sejuk musim salji huhu.. :D

    ReplyDelete
  14. hehehe..sama mcm emir jugak la nie..boleh geng la depa..layan kan jer la kan =D

    ReplyDelete
  15. ahahah.. comel. Lori ada dlm fridge tu lawak je. Betul2 tgh berhubung ni sel otak. Eh, dia dah larat ke buka fridge sendiri?

    ReplyDelete
  16. sabaq je la.:)
    xpa la kak, layankan aje.hihi.

    anak saya bru msuk 4 bulan,
    lps ni bersiap.sedia la jugakkan :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive