Jalan LENGANG!!!

Monday, February 02, 2015

Ada yang tak tau maksud lengang ker? hehehehe...


Ini lah dia maksud lengang. Macam ni lah keadaannya pagi tadi kat tol sungai ramail. Keta tak banyak tak macam sebelum ni. Bak kata en. somi. Pagi ni jalan tak jammed sebab ramai yang berjalan kaki...Hahahahaha...Kongasam kan. Faham tak maksudnya tu? Selasa kat Thaipusam. Kan ramai yang berjalan kaki nak gi Batu Caves tu...ngeeeeee...

Mesti ramai yang amik cuti harini kan. Warga Wilayah Persekutuan dah tentulah cuti khenn. SELAMAT HARI WILAYAH. Bestlah uolls berderet cuti. Office pon harini sunyi sepi gak sebab ramai yang cuti. Kalau cuti tapi anak sekolah baik tak payah kan. Tak per lah. Simpan cuti ☺

Note: Esok cuti. Nak gi FITC ☺



You Might Also Like

21 comments

  1. Ofis akak pun lengang fiza .. ada yg ambil cuti sebab esok cuti lagi sebab ramai yg dok nak berjalan kaki nak ke Batu Caves... apa lagi mesti dorang gi holiday cuti empat hari...

    ReplyDelete
  2. tenang je hati nak gi mana mana hari ni.

    ReplyDelete
  3. susah nak nampak suasana mcm ni kan.. dah boleh baring atas jalan tue akak..hehehe

    ReplyDelete
  4. sy kat puchong nih pun sama.. lenggang kau.. hehe.. kalu ari2 gitu seronok kannn

    ReplyDelete
  5. hehehe ramai yang bercuti hari ni.. anak pun bercuti ganti.. tapi ibu dia keja..

    ReplyDelete
  6. best la cuti berderet..boleh la pi bercuti kejap..:)

    ReplyDelete
  7. Untung pegi keje sbb tak perlu redah jammed...

    ReplyDelete
  8. yeahh rabu baru masuk kerja.. heheh.. 4 hari cuti kejap je. habis la jalan raya kena baling dgn kelapa

    ReplyDelete
  9. Cutu panjang minggu ni..cuma hari sabtu hari tu saya terperangkap dlm jem yg sgt2 lama di plus sg buloh. Tak taulah hampir 3 jam sangkut jem tu sebab apa huhu..

    ReplyDelete
  10. mmg lengang . mrk cuti 4 hari trus ... rezeki lah ...

    ReplyDelete
  11. kalau hari2 jalan lengang cenggitu, alangkah bahagianya (dalam mimpi jelah hehe)

    ReplyDelete
  12. Mmg lengang... Tapi hari sabtu dh ramai smeula..

    ReplyDelete
  13. bhahaha ramai pegi exercise.. memang lengang CT balik kampung suka aje tengok jalan. tapi pi ioi mall hooookaloh lautan manusia hehe.. lengang pagi aje malam nak balik penang ya rabbi kete lori keliling..

    ReplyDelete
  14. raya cina baru akak nak amik cuti..

    bestnya jalan lengang,

    ReplyDelete
  15. Betul tu. Kalau kita cuti anak tak cuti nak buat apa. Raya Cina ni anak saya cuti dari Rabu sampai Selasa depan. Saya tak ambil cuti pun. Tengah fikir nak buat apa. Nak pi jenjalan, haruslah crowded. Kalau tak nak crowded, haruslah duduk kat rumah diam-diam tengok movie....

    ReplyDelete
  16. tahu.myb ada setengah org tak pernah guna kot

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive