Oh! My Anak Dara!!! | Part 2

Monday, February 23, 2015

Bila dah lama cuti kan, Bukan ibu dia jer lemau, si anak dara Qahiran ni pon lemau jugak. Erkkk...rasanya ramai yang lemau hari ni kan...hehehe...Tu yang lambat jer up entry nih. Kisah pagi tadi. Tengah siap², tetiba senyap sunyi jer. Selalunya mulut anak dara tu agak bising pepagi. Sekali tengok...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Laaaaaa...Dah siap² pakai baju sekolah boleh dibantainya tido budak nih...ppfftttt...Penangan bila dah lama cuti lettew. Nasib bangun pagi ni tak susah sangat nak kejut. Comel plak nengok bila tido macam tu ☺

Note: Jalan masih tak sibuk harini. Best ☺


You Might Also Like

25 komen

  1. mmg lemau sesgt arinikan..tp nasib baik jalan lengang lagik..esok mendapat la jalan jammed balik..

    alohhh ngantuk sgt ler tuh smp tertido..hehe

    ReplyDelete
  2. salam.

    nice blog. keletah anak2 ni macam2 kan.. hihi best!! jemput singgah blog akak. tq.

    http://lineyghazali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hahahah. amboii boleh pulak dia tido

    ReplyDelete
  4. Comell..boleh sempat layan tidur lagi

    ReplyDelete
  5. sama lah dengan si Adam tu.. balik kampung sibukkk main jer sampai tidur lewat. hari ni dari pagi dia bantai tido. hehehe...

    ReplyDelete
  6. laaaa..... dan lagi dia lelap balik. hahahaha

    ReplyDelete
  7. heheh comel la anak dara ni.. tang tudung dia tu cutenyaaaa bilalah jue nak ada anak dara ni.. huhuhu

    ReplyDelete
  8. hahah..sama macam anak saya la.hari ni bangun pagi kena kejut kan pulak..selalunya dia bangun sendiri je...baru 4 hari cuti dah gini..heheh

    ReplyDelete
  9. Hehee.. cianlah.. ngantuksss lagi eh.. :D :D

    ReplyDelete
  10. kalo hari2 jalan tak sibuk, alangkah bahagianya, kan? :)

    ReplyDelete
  11. alahai sayu je tgk ni....mengantok la tu

    ReplyDelete
  12. Hahaha.. teringat saya masa zaman kecik2 dulu. Lebih kurang mcm ni gak. Hehe

    ReplyDelete
  13. Sian... ngantuk sangat la tu. Teringat dulu2 masa kecik kena bangun pagi2 utk gi skolah. Heheh. Mmg kurang berkenan kena mandi sejuk2 di waktu pagi.

    ReplyDelete
  14. haha....mengantuk dia rupanya ... janji ada tempat sangkut kepala cukup .

    ReplyDelete
  15. kitorg tmbh la sehari cuti sbb lemau tu hihihi

    ReplyDelete
  16. kahkah.. boleh geng dgn akak nina. nk pegi kerja pun pemalas. lemau bangun awal.

    ReplyDelete
  17. alolo tunggu ibu lama sgt bersiap lettew.hihi
    ngantuk sgt kot

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page