Wanita Nampak Tua Setiap Rabu???

Wednesday, March 25, 2015


Pssttttt...Pukul 3.30 pm kejap lagi cer cermin muka uolls. Ada nampak tua tak? Sebab pakar ni kata setiap rabu wanita akan nampak lebih tua. Bukan tu jer, hari rabu pon di katanya hari paling stress. Sentap tak bila baca? Ntah hapa² punya kajian kan. Nasib hari rabu jer. Kalau setiap hari dia kata wanita nampak tua. memang cari penyakit lah tu kan. Yang stress ty rasa² nya hari² stress kot...hehehe...

Dengan ini, di akhiri ucapan SELAMAT HARI TUA DIHARI RABU BUAT SEMUA WANITA...ekekeke....

Note: Pasal tua jer suma wanita kan. 

You Might Also Like

23 komen

  1. aik.. takde ok.. ai sentiasa muda ok.. hahaha

    ReplyDelete
  2. choiiii...hahaha...

    ntah apa2 punya kajian daaaa...

    ReplyDelete
  3. hahaha,, sentapnye dengan gambar ni..hahaha.. kalau mat salleh, hari rabu kan ladies night.. lol

    ReplyDelete
  4. lor..cmtu punye kajian pun ade..ish..ish

    ReplyDelete
  5. wahhh ini macam-macam sekarang.. kesian hari rabu di persalahkan hehhee

    Jom Vote blog acik bagi msmw

    ReplyDelete
  6. hiksss takutynyaaaa
    hari rabu biasanya hari yg dah letih dan penat bg akak
    menunggu weeekend sahaja

    ReplyDelete
  7. ciss.. sampai hati betul kajian ni..iye ke tiap rabu nampak tua..?? ok lah, rabu je..dari khamis sampai selasa nampak muda kan.. hehe

    ReplyDelete
  8. Orang bekerja je kot..orang tak kerja macam saya sentiasa nampak muda..(komen tak sedar diri namanya nih..) hahahahh

    ReplyDelete
  9. Nasib baik saya lelaki hahaa.. :D

    ReplyDelete
  10. Nasib baik saya lelaki hahaa.. :D

    ReplyDelete
  11. Ye ke? Selepas jam 3.30pm tadi memang Fiza nampak tua tak? hehe... Tapi sekarang mesti dah muda kembali!

    ReplyDelete
  12. Hehehehhehee..adeh..

    ReplyDelete
  13. cahayacinta tak kerja jadi nampak mudalah ok heee..sabar jelah sis heee..

    tak apa asal kita tahu usia kita sendri orang lain tak tahu tak per..

    apak khbar sis dn kluga..? sihat dan ceria selalu ya...

    ReplyDelete
  14. Kalau kakak hari kakak tua rasanya hari Sabtu Fiza sebab kalau Sabtu hari kakak sepatutnya cuti tapi bila banyak kerja kakak pergi juga masuk office. Itu yg tak best.

    ReplyDelete
  15. tak pernah terfikir pun ada kajian mcm ni ye fiza, yg penting happy pasti muka nmpk muda sokmo ;)

    ReplyDelete
  16. ha ha ha lawak bebeno!
    pompuan ni mana ada kira hari nak stress.
    kalu nak diikutkan tiap hari :)
    tapi, byk byk kan istighfar.
    awet muda la ha ha ha...

    ReplyDelete
  17. Waaa...macam takleh nak terima hakikat jer...haha

    ReplyDelete
  18. Eh ye ke nie?? Okok.. Next coming rabu nk try belek tgk..hehehe

    ReplyDelete
  19. Okey, esok I buat ujikaji. Nanti I tanda dengan permanent marker pen kat bahagian yang takda kedut. Nanti lepas pukul 3.30 petang kalau berkedut kat tempat bertanda tu makanya betullah ujikaji ni.

    Kalau dikatanya hari-hari perempuan nampak tua lepas pukul 3.30 petang, haruslah I nak upah samseng gi pukul. Hahaha....

    Padanlah I selalu jer ter'autopilot' bila lepas hari Isnin sampai ke Khamis. Rupanya ada sebab tersembunyi yang I pun baru tau hari ni :)

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page