Selamat Hari Lahir SUAMII!!

Tuesday, April 28, 2015


To my TALL, DARK and HANDSOME Husband...SELAMAT HARI LAHIR Abang Sado. SMOGA DIPANJANGKAN UMUR. DIMURAHKAN REZEKI. DIBERI KESIHATAN YANG BAIK. DIKUATKAN IMAN DAN DIPERMUDAHKAN SEMUA URUSAN. 


WE LOVE YOU ABAH ☺

Note: Gambar ulang tayang jer. Sebab kami tak suka bergambar. Boleh di kira jer gambar kami laki bini nih. Kesian kan. Tak tau lah kalau dengan orang lain dia jadi kaki suka bergambar.


You Might Also Like

21 komen

  1. happy bufday abah,.....eh...macam aku anak mung lak..hahahha..moga panjang umo N di murahkan rezeki..amiinnn

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir buat suami akak

    ReplyDelete
  3. Hepi birthday utk hubby ko noks .. semoga korang bahagia selalu ... :D

    ReplyDelete
  4. happy birthday to hubby fiza...hmm comelnya anak2 supermom ni..

    ReplyDelete
  5. eh birthday laki kita dekat2.. sebaya eh..
    ps..kira hari ke tahun

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... Selamat hari lahir buat suami kak fiza...

    ReplyDelete
  7. happy birthday somi mak byk anak...;D

    ReplyDelete
  8. Happy birthday buat suami tuan tanah :) Ni kira Superdaddylah yerk....

    Semoga panjang umur, murah rezeki dan berkekalan bahagia di sisi isteri dan anak-anak yang comel ^_^

    ReplyDelete
  9. Happy birthday buat kembar KJ..hahaha

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir buat kesayangan mu

    ReplyDelete
  11. Selamat hari lahir buat husband.. Semoga sentiasa sihat, ceria dan diberkati kehidupan sekeluarga.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  12. lelaki memang gitu..tak suka bergambar...hehhe,,

    selamat hari jadi untuk suami Fiza..

    ReplyDelete
  13. Hepy Bezday buat Abg Sado awak Fiza..
    Hish......nape rak ambik gambo berdua? Tak best ar....

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari Lahir buat suami Fiza.. moga sihat sllu & pjg umur..diberkati dan bahagia bersama keluarga...

    ReplyDelete
  15. Semoga akak sekeluarga sentiasa bahagia yer.. boleh kot tambah sorang lagi sempena hadiah birthday cik abang..hehehe.. =D

    ReplyDelete
  16. wah...abg sado tu...hehehe...moga fiza dan abg sado kekal bahagia

    ReplyDelete
  17. happy belated birthday.. raya thn ni selfie ramai2.. hehe

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page