Karnival Jualan dan Pameran HARUMANIS @ KL

Wednesday, May 13, 2015


DATE: 20-22 Mei 2015
VENUE: Medan MARA, Kuala Lumpur

Mesti bersinar² dan bercahaya muka orang² yang tengah mengidam buah Harumanis bila tengok iklan ni kan, Sana sini orang dok bercerita pasal Harumanis nih. Nak beli jauh bebenor kat Perlis sana tu ha. Tak kan nak gi Perlis semata² nak beli buah Harumanis kan. Ni Karnival Harumanis nak datang KL minggu depan ni, rugi kalau tak terjah. 

Kalau nak buat tempahan awal buah Harumanis pon boleh. Ada disediakan nombor telephone untuk dihubungi tu. Kot tak sempat nak datang kan. Tapi kena call sebelum 15 Mei ni tau. Jangan terlepas plak. 

Note: Dah lama mengidam buah Harumanis. Tak der rezeki nak merasa lagi. 


You Might Also Like

12 comments

  1. tak pernah rasa lagi buah ni.. sbb tu tak teringin lg.

    ReplyDelete
  2. Fiza,

    Tq for info! Ada kawan Azie dah buka tempahan untuk harummanis ni. Sekarang musim ke.

    ReplyDelete
  3. harumanissss..sedapnyeeeee...kite smp order kat kawan..xsabar nak tunggu smp..

    ReplyDelete
  4. rasanya ramai update pasal harumanis ni..rasa macam nak cari je ni

    ReplyDelete
  5. Pergi Fiza jgn tak pergi.
    Kakak jauh tak dpt pergi dpt tengok dari jauh ajelah:)

    ReplyDelete
  6. buah apa tu fiza?? mangga ke??

    ReplyDelete
  7. dkt ngan opis je nih... mesti pegi nih..
    tq dear, :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive