Peminat SUPERBIKE

Friday, September 11, 2015

Siapa yang tak suka Superbike atau Motor berkuasa besar kan. Dari orang besar sampailah ke budak². Sumanya suka dengan Superbike nih. Termasuklah ImanQahirahQhalif ni ha:

Berangan lettew ☺

Muka ada sinyum dapat naik superbike

Nak jugak

Tak dapat menunggang Superbike, dapat posing atas Superbike pon jadi lah. Bebudak ni memang pantang kalau nampak Superbike kat atas jalan. Berebut memasing...'Tu motor abang', jawab si abang. 'Takkk...tu kita punya lah', bila si kakak membalas. Adik pon tak nak kalah jugak...'Motor butar tu qhalif punya lah'....ppfftttt...Pasal motor pon bley bertekak adik beradik. Fening hemak ko dalam keta. 

Pastu bukan main lagi. Request kat abah soh beli superbike sebijik. Hurmmmmm...kalau lah Superbike ni murah anak² semua, dah lama abah beli kan sorang satu nak. Doakan abah dapat beli Superbike satu hari nanti yerp. 

Note: Teringin jugak nak menunggang Superbike. Tapi jadi pembonceng lah ☺


You Might Also Like

21 komen

  1. uish..maheiii..hehehe..da berangan nak bawak superbike ye

    ReplyDelete
  2. Okje pun teringin nak naik superbike Fiza hihi.....tp dlm mimpi jerlah kot hihi....Mau terjongket ke belakang pulak mak naik hihi

    ReplyDelete
  3. superbike oh superbike.hehe..encik soami pun ada gak suarakan hasrat nak sambar superbike.tapi cepat-cepat cakap kat dia,setelkan rumah dulu,baru fikir pasal kehendak ye.

    ReplyDelete
  4. hahah mesti jadi pembonceng sebab fiza sangat petite orgnya.. heheheh mau motor besar tu penyet tuan yg comel ni

    ReplyDelete
  5. amin3..moga ade rezeki abah beli superbike..mmg hari2 seploh kali abah duk pusing taman bawak anak2 pusing2..hahaha

    ReplyDelete
  6. Smart laa fiza...

    Betul tuu...budak lelaki mmg minat laa bende gini...lieya gayat sikit naik.motor tinggi2 ni hehehweh

    ReplyDelete
  7. bukan ke superbike ni bleh naik sorang aje?
    boleh bonceng belakang ker?

    ReplyDelete
  8. Wah! Mesti dah tersimpan dalam hati qhalif untuk memilikinya satu hari nanti tu.

    ReplyDelete
  9. Abang dgn adik tu oklah juga tapi kakak dah terikut abang-adik maklumlah dia duduk rumah atas bawah dia semuanya lelaki Fiza. Oklah tu... seronok mereka:)

    ReplyDelete
  10. Amboi.... masing2 posing sakan ni... syok nampak walau tak bergerak... hehehe kat mana ni?! Macam best je...

    ReplyDelete
  11. Kalau abah dapat beli superbike..jangan bawak orang lain bonceng pulak ya..bawak adik dengan akak je tau he he

    ReplyDelete
  12. superbike yg besar gedabak tu mak ., ;p

    ReplyDelete
  13. Bukan main lagi gaya diorang atas superbike :)

    ReplyDelete
  14. wahh memang segaklah bergaya dengan superbike ni

    ReplyDelete
  15. amboiiiiii haaaaaa habis hati la dorang tu hihihihi

    ReplyDelete
  16. nampak bergaya adik berdua tru seronok ya diorang..

    ReplyDelete
  17. Anak saya yg kecik skali tu pun teruja dgn superbike ...

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page