Terima Kasih Sahabat | Aamiin untuk semua Doa dan Ucapan

Wednesday, December 16, 2015


Rasa terharu bila baca UCAPAN² dan DOA² dari kalian semua sempena 10th WEDDING ANNIVERSARY last month. Sambil baca...sambil tersengih². Rasa bahagia dan terharu bila dikelilingi sahabat² yang mendoakan kebahagian kita. 


Berderet² ucapan di FB


Di IG

Dan juga di [BLOG]. Hanya ucapan TERIMA KASIH yang tak terhingga buat sahabat semua diatas kiriman ucapan² dan doa². Aamiin untuk doa² yang dikirimkan. Fasa pertama perkahwinan yang sangat mencabar. Hanya DIA yang maha mengetahui segala² nya. Dalam hidup kita ni, Kalau kita tak mampu buat orang ketawa, jangan sesekali buat orang menangis.  Kalau kita tak mampu buat orang rasa bahagia, jangan pula kita tambahkan lagi rasa derita dan kalau kita tak mampu mengubati luka, jangan sesekali buat orang lain rasa terluka. 

Biar lah orang  nak mengata atau menjaja cerita pasal kita. Silence is the best reply to a fool. Biar dipandang buruk didepan manusia. Asal dipandang baik disisiNYA. Alhamdulillah...berkat kesabaran dan doa, sedekad ikatan ini masik kukuh terbina. 

Macam dah terlebih plak. Padahal nak ucap terima kasih jer...ngeeeeee...Last but not least. Saya sayang sahabat² saya...#muahciked



You Might Also Like

10 comments

  1. betul..aku setuju dgn ayat ko..Kalau kita tak mampu buat orang ketawa, jangan sesekali buat orang menangis. Kalau kita tak mampu buat orang rasa bahagia, jangan pula kita tambahkan lagi rasa derita dan kalau kita tak mampu mengubati luka, jangan sesekali buat orang lain rasa terluka.

    aku setuju sangat..dan jangan terlupa dengan doa org yang teraniaya..
    apa pun aku tetpa doakan terbaik utk ko fiza.

    ReplyDelete
  2. huhu...serius aku sebak...
    ko isteri yang penuh dengan sifat sabar...
    semoga Allah sentiasa merahmati kau dan anak2 kau, nok..
    love u so much!

    ReplyDelete
  3. mmummuahh. (gaya dato vida)

    tahniah kak..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. 10 tahun dah.. dah pioneer nih..
    semoga korang bahagia hingga hujung nyawa.. walau apa pun rintangan, dugaan dalam alam perkahwinan harap kau tabah mengharungi.. aku faham perasaan kau babe.. silent is best therapy to kill a fool people :)
    HAPPY 10TH ANNIVERSARY MY DEAR :)

    ReplyDelete
  5. kejap aja masa berlalu kan, dah 10 tahun, semoga dipermudahkan segala-galanya

    ReplyDelete
  6. tahniah fiza, permulaan perkahwinan memang banyak dugaannya kan, semoga fiza dan suami bahagia sentiasa berkekalan ke akhir hayat

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...suara2 sumbang mambag tu biarkan saja seperti angin yang berlalu

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive