Pati HerbaMadu | Mencegah Kolestrol, Sakit Jantung dan Penyakit² Lain

Tuesday, January 19, 2016

Penyakit datang tak mengira usia tua atau muda. Siapa yang nak sakit kan. Semuanya nak kekal sihat tanpa sebarang penyakit. Orang kata mencegah lebih baik dari mengubati. Tapi kalau dah ditimpa penyakit tu, kita kena usaha cari penawarnya sebab setiap penyakit ada ubatnya.

Ni saya nak share denga anda semua satu produk terbaik yang mungkin dapat menyelesaikan masalah kesihatan anda. Jika anda ada masalah penyakit Jantung, Kolestrol yang tinggi, Gout, Darah Tinggi, Stroke dan juga penyakit² lain. Apa kata anda cuba Pati HerbaMadu ni.


Apa Pati HerbaMadu nih? Tak pernah dengar pon. Meh saya share sedikit info. Pati HerbaMadu menggabungkan 6 ramuan iaitu Madu asli, Kurma, Lemon, Apple Cider, Halia dan Bawang Putih yang sudah terbukti membantu mencegah kolesterol dan baik untuk kesihatan jantung kita. 

Nak tau tak. Antara tanda² penyakit jantung yang perlu kita tahu ialah sakit dada, sesak nafas, bengkak kaki, mudah berpeluh dan juga sering rasa berdebar². Manakala tanda² kolestrol tinggi ialah rasa sering sakit sendi, selalu migraine, sakit belakang leher dan juga kluar biji² putih dibawah mata. Kalau anda ada tanda² macam ni, boleh lah mencuba Pati HerbaMadu.

Antara kelebihan Pati HerbaMadu yang perlu anda tahu:
  • Menurunkan Kadar Kolesterol
  • Membersihkan saluran jantung yg tersumbat
  • Menurunkan Berat Badan
  • Melancarkan process pembuangan
  • baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
  • membuang angin dalam badan
Haaaa...kenal tak sapa ni? Siapa lagi kalau bukan Dato' Hj. Malek Noor. Beliau juga merupakan pengguna dan juga duta untuk produk Pati HerbaMadu




Antara keratan² akhbar perkongsian dari Dato’ Hj. Malek Noor dan juga pengguna² lain yang menggunakan produk Pati HerbaMadu. 

Produk piilihan ramai


Kalau tak puas hati gak, meh baca testimoni² ni. Banyak feedback yang positive selepas menggunakan produk Pati HerbaMadu. Tak cukup testimoni ni. Nak baca lagi testimoni lain. Haaaaa...baca [Testimoni Pati HerbaMadu]. 

Keistimewaan lain yang perlu anda tahu pasal produk Pati HerbaMadu ni ialah:
  • 100% dari bahan asli dan tanpa pengawet
  • Dikeluarkan di Kilang GMP
  • Mendapat kelulusan KKM
  • Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia
  • Produk Muslim Bumiputera
 
250ml
Harga: RM69.00
Semenanjung (Sabah/Sarawak): RM79.00

Cepat dapatkan produk Pati HerbaMadu untuk kesihatan anda sekarang. Bukan untuk kesihatan sendiri jer yerp, belikan juga untuk MakAyah tau. Kalau nak tau lebih lanjut mengenai produk Pati HerbaMadu, bley terjah:

Blog: patiherbamadu.blogspot.com


Alamat:
Clear Herbs Sdn Bhd & Clear Herbs Trading
D27-1 Jalan TKS 2
Taman Kajang Sentral
43000 Kajang, Selangor

Contact
019-253 5796 / 013-362 7775 / 012-515 7396

Anda juga boleh terus dapatkan produk Pati HerbaMadu dengan agen² dan stokis² berhampiran anda. Boleh klik [Senarai Agen dan Stokis Pati HerbaMadu]


You Might Also Like

19 comments

  1. Wahh menarik. Nanti nak share pasal ni lah dengan abah ibu :)

    ReplyDelete
  2. wow...bagus ni...boleh try...tq for info nok...

    ReplyDelete
  3. madu adalah penawar segala penyakit :)

    ReplyDelete
  4. Madu yang disukai oleh wanita.. :) Bermadu je wanita tak berapa nak suka..

    ReplyDelete
  5. Kalau baik biasanya pasti ramai yg akan consume Fiza
    Tempat kakak ni macam belum ada lagi yg jual.

    ReplyDelete
  6. wahhh pati madu herba ? macam bagus je produk ni, sebab ada madu dan herba...pati pulak tu

    ReplyDelete
  7. wahhh pati madu herba ? macam bagus je produk ni, sebab ada madu dan herba...pati pulak tu

    ReplyDelete
  8. Bagus produk seperti ini. Tambahan dari bahan asli. Terbaik. Cegah sebelum parah

    ReplyDelete
  9. Saya memang suka kalau supplemen yang ada madu ni. Sedap dan tak rasa pelik-pelik. Banyak jugak khasiat dia kan?

    ReplyDelete
  10. produk yg bagus utk menurunkan tahap kolestrol dlm badan :)

    ReplyDelete
  11. sekarang ni macam macam penyakit..pemakanan paling penting kan..kena jaga..pati herba madu ni sbb dia banyak makanan sunnah..tu yg buat tak sabar nak cuba ;)

    ReplyDelete
  12. abah saya ada kolesterol.. bahaya gak kan kolesterol ni, boleh "berjangkit" ke masalah jantung pulak..

    ReplyDelete
  13. Oh, kena cubalah nampak gayanya! Maklumlah usia semakin 'senja', macam-macam dah terasa sakit kat badan ni. Harga pun nampak okey aje ni kalau nak cuba. Mencegah lebih baik daripada merawatkan. Dah kena nanti, nak nangis berlagu-lagu pun tak guna juga!

    ReplyDelete
  14. serius boleh buang angin dlm badan ? boleh la nisa cuba ni nanti..

    ReplyDelete
  15. Bagus utk kesihatan ni.. kita yg muda boleh mencegah penyakit dgn mengamalkan produk pati herba madu ni

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive