Jom Shopping Online Di Ensogo!!!

Wednesday, February 24, 2016

Siapa yang tak suka shopping kan. Shopping tu kan terapi. Asal stress jer mesti nak shopping. Asal shopping jer mesti tengah stress. Bila dapat shopping stress pon hilang…hahaha….alasan sangat kan. Bila zaman dah semakin canggih, teknologi pon dah berubah. Semuanya dihujung jari skang ni. Malas nak hadap jalan sesak? Malas nak mencari parking yang selalu penuh? Malas nak beratur panjang bayar tiket parking? Haaaaaa… Inilah masanya kita shopping online di ENSOGO. Macam² ada.


Meh nak explain sket pasal ENSOGO. ENSOGO merupakan destinasi membeli belah dalam talian di Asia Tenggara yang menampilkan pilihan produk yang ekslusif serta menawarkan perkhidmatan pada harga yang paling kompetitif. ENSOGO bekerja keras untuk mencari tawaran yang terbaik untuk anda semua. Antaranya barangan elektronik terkini, aksesori mewah dari jenama terkenal di dunia, perabot bergaya dan aksesori rumah dan macam² lagi lah. 


Tak der computer nak shopping online? Alaaaaa… Apa gunanya smartphone? ENSOGO ada menyediakan aplikasi khas untuk anda. Download jer ENSOGO App ni di smartphone anda dan masukkan kod yang diberi. Anda akan dapat extra potongan RM20 untuk pembelian pertama. 


Kalau nak dapat latest update untuk barang² yang ada promotion dan juga barang² baru, anda sign up and subscribe jer dengan ENSOGO. Dapat lagi claim RM10.00 ni. Best kan. 


Antara barang² yang jadi Best Sellers kat ENSOGO. Kalau tak tau bak beli apa, terjah kat best sellers nih. Memang rambang mata lah tengok barang² yang ada kat ENSOGO ni. Kalau tak boleh kawal nafsu memang boleh kempis lah poket sebab semuanya best²…hahahaha… Cara pembayaran plak ada macam² cara. Online banking boleh, Paypal, Visa, Master Card. Kalau tak der semua ni jangan risau. Cash on Delivery kan ada. Dapat barang terus bayar.

Haishhhh…mulalah berangan…Kalaulah duit berkepok…hurmmmm…Berangan tu percuma kan? Meh tengok barang apa yang diangankan tu ☺☺


Merah itu menawan. Memandangkan saya ni blogger yang selalu gi event. Erkkkk…selalu ker…hehehe…Tak der lah selalu. Kalau ada jemputan lah. Camera adalah sangat penting untuk mendapat kan kualiti gambar yang menarik…cewahhhh… Selalu kalau gi event amik gambar pakai handphone jer. Sian kan. Blogger lain suma usung camera yang canggih manggih. 


Bestnya kalau dapat sofa ni. Sofa kat umah tu pon dah mula menunjukkan tanda² keuzurannya. Dah nampak kayu pon. Dah rasa tak empuk bila duduk. Bersyukur lah masih ada sofa lagi…hehehe…Tapi kalau dapat yang ni lagi bersyukur.


Gadjet idaman gak ni. Boleh menggoreng, membakar dan memanggang. Yang best…ianya selamat dan menjimatkan sebab hanya pakai sedikit minyak saja. Tak yah pakai minyak pon boleh jugak.


Memandangkan baju anak² pon makin bertambah. Almari pon dah penuh baju. Maka elok sangat cari almari baru kan. Cute plak nengok almari nih.

Kalau ikut kan banyak lagi barang² yang berkenan dihati. Cukup lah saya kongsikan yang ini dulu. Gaji pon dah nak dekat kat. Kalau rasa nak shopping, silalah terjah ENSOGO. Banyak barang² yang menarik dengan harga yang berpatutan. Nak tau lebih lanjut, boleh terjah:

Call: +603-2022 0080
Email: my.help@ensogo.com



You Might Also Like

7 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive