Majlis Perasmian Restoran De'Don | Jemput Datang Semua ☺

Friday, August 05, 2016


Woot.. Woot... Perhatian untuk warga Shah Alam. Sebuah Restoran baru yang diberi nama Restoran De'Don dah dibuka dan majlis pembukaan dan perasmiannya akan berlangsung pada 7 Ogos 2016 jam 8 malam. Yang mana tinggal berdekatan tu, boleh lah datang memeriahkan lagi majlis. Tidak tertakluk pada warga Shah Alam saja yerp. Semua dijemput hadir tu.

Sebenarnya Restoran De'Don sudah pon dibuka secara tak rasmi pada awal Ogos baru ni. Cuma majlis perasmiannya akan dibuat pada 7 Ogos nanti. Majlis bacaan doa akan dirasmikan oleh Ustaz Don Daniyal dengan diserikan lagi oleh kehadiran anak² yatim Amal Kasih Bistari, Shah Alam Selangor seramai 30 orang.


Kalau nak tau, Restoran De'Don ni berkonsepkan ala² food court halal yang dimajukan oleh 101% anak bumiputera. Moto untuk Restoran De'Don adalah Join The Family. JOIN tu dikhususkan kepada pelanggan dengan mengalu-alukan kedatangan anda ke Restoran Do'Don. FAMILY pulak merujuk kepada semua vendor, peniaga, pekerja dan pihak pengurusan yang bernaung dibawah payung Restoran De'Don. Gittew kisahnya. Curlass kau... Siapa ada moto tu. Jangan memain. 


Apa menu yang ada kat Restoran De'Don ni? Haaaa... Macam² ada. Macam kat dalam gambar ni. Erkkk... Tak kan ini jer kot. Mana boleh ini jer kan. Ni antara menu lain... Nasi Putih Asam Pedas Tetel, Asam Pedas Ikan Sembilang, Seafood Panggang Portages, Ayam Goreng Berempah, Ayam Panggang Madu, Gulai Ikan Sembilang, Masakan Ala Thai, Nasi Lemak Utara, Char Kuey Tiow, Kambing Grill, Nasi Kerabu, Cucur-cucur, Sup Tulang, Nasi Kukus, Nasi Arab, Satay Lilit, Otak-otak, Takoyaki, Western, Claypot, Dessert, Shisha, Satay dan lain-lain.

Kecur ailio lettew tengok gambar makanan tu kan... hehehe... Tadi dah share pasal menu. Skang ni nak share kelebihan yang ada pada Restoran De'Don buat Pelanggan yang patut anda tau:

1. Restoran Berkonsepkan Food Court.  
2. Restoran 1 Malaysia. 
3. Pelanggan adalah ibarat keluarga. 
4. Dibuka pada semua rakyat Malaysia. 
5. Restoran yang halal. 
6. Restoran layan diri. 
7. Dibuka dari awal pagi hingga lewat malam. 
8. Menyediakan makanan lunch, dinner and supper. 
9. Menyediakan pelbagai jenis makanan dari Utara, Timur hingga Selatan. 
10. Menyediakan makanan barat, tradisional dan lokal. 
11. Mengambil tempahan, Walk-ins welcome, Good for groups or parties, Takeaway, Catering, Table service and Outdoor seating. 
12. Free WiFi tersedia. 
13. First aid kits tersedia. 
14. Surau (musolla) tersedia. 
15. Clean toilet tersedia. 
16. Next to main road so easy to be accessed. 
17. Tempat untuk pencinta makanan. 
18. Harga yang mampu beli. 
19. Tiada GST. 
20. Parking available for our customer. 
21. Free socket to charge handphone or any devices. 
22. Kami menerima tempahan catering (012-8222839). 
23. Friendly user restaurant with Innovative concept. 

Tu dia. Berderet² kelebihannya. Kalau tak datang jugak tak tau lah nih. Rugi kot kalau tak datang. Setting date 7 Ogos ni @ 8 malam ni tau. Rasa sendiri hidangan² yang terdapat di Restoran De'Don ni. Kalau nak tau lebih lanjut mengenai Restoran De'Don atau nak buat tempahan makanan, boleh rujuk:

No. Tel dan Tempahan Catering: 012-8222839 (Don Aiman)

Alamat

No. 15, Jalan Boling Padang
G 13/G, Seksyen 13
40100 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan




You Might Also Like

3 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive