Harum Malam | Makanan Tambahan Untuk Wanita Moden

Thursday, May 18, 2017

Penjagaan dalaman wanita merupakan antara perkara penting yang perlu diambil kira. Kebanyakan masalah yang sering dihadapi oleh para wanita antaranya adalah Keputihan, Gatal-gatal Vagina dan masalah bau badan. Untuk wanita yang sudah berkahwin khasnya, masalah-masalah ni harus ditangani dengan segera kerana ia boleh menggugat keharmonian rumahtangga tau. Kesian kat suami nanti.


Bukan susah nak cari supplement tambahan untuk wanita moden macam kita ni. Banyak pilihan yang ada dipasaran sekarang ni. Antaranya product Harum Malam keluaran Millennial Gen Sdn Bhd. Harum Malam merupakan supplement dalaman yang mewangikan tubuh sepanjang masa disamping berkesan semulajadi sebagai perapat. Membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ia juga dapat mencehag masalah dalaman wanita, memberi tenaga dan menambahkan stamina untuk aktiviti seharian. Menarik kan.

Kelebihan dan Khasiat Harum Malam


  • Mengatasi masalah keputihan
  • Mengetatkan, menegangkan dan merapatkan otot Rahim
  • Membuang toksin dalam badan
  • Melawaskan system penghadaman
  • Melancarkan perjalanan dan kitaran haid
  • Mencantikkan dan menaikkan seri wajah
  • Mengempiskan perut buncit
  • Membuang angin dalam badan
  • Mengurangkan masalah bau badan
  • Menegangkan payudara

Tu dia. Banyak sangat khasiatnya tau. Kalau korang ada masalah bau badan, apa kata cuba Harum Malam ni. Mana tahu serasi kan. Memang tak suka kalau badan berbau kan. Apa kandunggan yang terdapat dalam Harum Malam ni?


Kandungan Di Dalam Harum Malam



  • Sirih
  • Buah Tin
  • Kismis
  • Madu
  • Goji
  • Limau Purut
  • Ekstrak Ros
  • Strawberry
  • Pueraria Mirifica (Pueraria Mirifica atau Pueraria Lobata adalah satu herba yang berasal daripada Thailand, di mana ianya dikenali sebagai “White Kwaaw Krau”. Ianya termasuk dalam keluarga Leguminosa, sub-keluarga Papilionoda (keluarga kacang soya, kacang dan kacang pea)
  • Kayu Serapat
  • Buah Delima
  • Manjakani
  • Pueraria Lobata
  • Senna (Merupakan jenis tanaman berbunga yang banyak manfaatnya)

Woww... Banyak kan kandungan dalam minuman kesihatan Harum Malam ni. Siapa yang sesuai minum Harum Malam ni? Ok... Sesuai utnuk Wanita Berkahwin, Anak Dara, Wanita Berpantang, Ibu yang Menyusukan Anak dan juga untuk golongan usia 50 tahun ke atas. Boleh baca testimoni ni.

Testimoni Dari Pengguna Harum Malam



Cara Pengambilan


Lupa nak pakai sudu plastik... ppffttt...

1 sudu sebelum sarapan pagi dan 1 sudu sebelum tidur. Pastikan korang pakai sudu plastik sebab kandungan dalam Harum Malam mengandungi madu. Kalau pakai sudu besi dikhuatiri akan hilang khasiatnya. Lepas tu simpan dalam peti sejuk. 

Rasa Harum Malam?


Aku suka rasanya sebab sedap dan tak berapa manis. Just nice rasanya. Memang boleh di terima dek tekak lah. Aku memang sejenis yang tak suka makan ubat jenis cecair selain daripada madu. Tapi Harum Malam ni tekak aku boleh terima. Kalau korang nak cuba, 

Harga Harum Malam


Tak mahal pon harganya. Cuma RM33.00/SM dan RM39.00/SS untuk 250ml. Tapi korang kena pastikan yang original. Macam mana nak tahu original atau tiruan? Yang original ada hologram seperti dalam gambarajah.

Kalau nak tahu info lanjut pasal Harum Malam atau nak buat pembelian, boleh rujuk:

Website:


FB Page:


Instagram: 


Address:

Millennial Gen Sdn Bhd   
11G, Jalan Keluli AL7/AL 
Pusat Perniagaan Bukit Raja 
Section 7, 40000 Shah Alam, Selangor  
Handphone: 010 404 2769  
Pejabat: 03 3358 5344  

You Might Also Like

3 comments

Popular Posts

Labels

Blog Archive