Merawat Masalah Kewanitaan dan Seimbangkan Hormon

Tuesday, February 06, 2018

Merawat Masalah Kewanitaan dan Seimbangkan Hormon | Wanita… Kerana dirimu begitu berharga. Tagline ni memang dah sinonim dengan seorang wanita kan. Disebabkan dirimu yang begitu berharga inilah seorang yang bergelar wanita sangat menitikberatkan mengenai ketrampilan diri untuk kelihatan lebih menarik terutamanya dari segi kecantikan. Tapi itu lah, tak lengkap kecantikan luaran kalau kecantikan dalaman tidak di jaga dengan baik. Lebih-lebih lagi bila masalah kewanitaan mula muncul dan hormon jadi tak stabil. Ingat senang ke nak jadi seorang wanita? Setiap inci yang ada pada tubuh badan seorang wanita perlu dijaga dengan sehabis baik. Macam mana nak Merawat Masalah Kewanitaan dan Seimbangkan Hormon ni?


Bila hormon tak stabil, bukan saja masalah dalaman mula menyerang. Ia juga penyebab kita rasa cepat nak marah dan rasa stress. Memang masalah betul bila hormon tak stabil ni kan. Sebab tu pentingnya amalkan gaya hidup sihat serta pemakanan yang berkhasiat selain dari supplement yang dapat membantu meng imbangi hormon yang tak stabil tu. Kalau korang nak tahu, aku ada jumpa produk yang diformulas khas dari 7 bahan organik utama serta diperkaya dengan teknologi MPPT (Micro Pine Pollen Tecknology). Bahan-bahan yang 100% dari sumber semulajadi dan organik ini diperkaya dengan agen perangsang hormone terbaik iaitu Debunga Pain (Pain Pollen).

Merawat Masalah Kewanitaan dan Seimbangkan Hormon


Produk yang aku maksudkan ni adalah Femingra. Ianya selamat digunakan bagi wanita yang masih bujang dan juga yang sudah berkahwin. Kecuali untuk wanita yang sedang hamil atau yang sedang menyusukan anak tak sesuai untuk consume. Selebihnya memang sesuai untuk pelbagai peringkat usia lah. Memang Femingra mempunyai pakej lengkap untuk wanita moden yang ingin menjaga kecantikan dalaman tubuh sebab:

  • Kaya dengan pelbagai nutrisi, mineral dan kandungan vitamin termasuk anti-oksidan’
  • Melancarkan sistem pencernaan dan membantu meningkatkan peredaran darah
  • Makanan tambahan untuk anti-penuaan, keseimbangan hormone dan meningkatkan kesuburan
  • Mengetatkan tisu dalaman wanita serta mengelakkan pendarahan Rahim, keputihan dan lendiran abnormal 
  • Membantu mengawal pendarahan dan intensity kitaran bulanan setra mengatasi masalah penghadaman
  • Meningkatkan stamina dan daya tahan semulajadi, mengurangkan stress serta mengawal insomnia
  • Melegakan gejala menapaus, melembapkan kulit serta menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi tubuh


Kandungan  dan Kelebihan 8 Bahan Organik Dalam Femingra


Kalau kita nak cari sesuatu produk tu, isi kandungan nya sangat perlu dititikberatkan. Dalam Femingra ni, bahan-bahan nya terdiri dari sumber semulajadi dan organik seperti:

1. Pine Pollen 

➜ Mengandungi 8 jenis asid amino penting 
➜ Trend terkini dalam Superfood 
➜ Agen anti penuaan 
➜ Pemulihan keinginan seksual 
➜ Menyeimbangkan hormon 
➜ Mengembalikan stamina & kecergasan 
➜ Mencegah penyakit 


2. Buah Markisa 

➜ Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin 
➜ Tinggi kandungan antioksida 
➜ Membantu meningkatkan peredaran darah 
➜ Melancarkan pencernaan 
➜ Merangsang sistem imun tubuh 
➜ Memperkuatkan tulang 

3. Horny Goat Weed (Epimedium) 

➜ Merangsang libido & daya seksual wanita 
➜ Menggalakkan aliran darah 
➜ Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause 
➜ Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause 

4. Akar Maca 

➜ Afrodisiak yang hebat 
➜ Mengimbangi hormon seks 
➜ Meningkatkan keinginan seksual 
➜ Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan 
➜ Perangsang kesuburan wanita 


5. Manjakani 

➜ Mengetatkan tisu dalaman wanita 
➜ Menegangkan kulit 
➜ Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj 
➜ Menghapuskan bau di kawasan kemaluan 
➜ Membantu menegangkan payudara 6. Habbatus Sauda 
➜ Membantu mengawal pendarahan haid 
➜ Mengawal intensiti kitaran bulanan 
➜ Mengurangkan masalah penghadaman 
➜ Pelembap yang baik untuk kulit & rambut 
➜ Mempunyai ciri-ciri anti-radang 
➜ Sangat tinggi antioksidan 

7. Tribulus Terrestris 

➜ Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita 
➜ Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi 
➜ Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual 

8. Pueraria Mirifica 

➜ Melegakan gejala menopause 
➜ Merangsang nafsu seks 
➜ Meningkatkan kelembapan faraj 
➜ Meningkatkan saiz payudara 
➜ Menggalakkan penghasilan kolagen
➜ Memberi kesan awet muda

Testimoni Pengguna Femingra


 
Kurang dah masalah senggugut

 
Stress pon makin berkurang, rasa lebih relax dan dapat tidur yang lena

Wahhh... Mengeratkan lagi hubungan suami isteri tu.

Cara Penyediaan Femingra



  1. Bancuh sepeket Femingra bersama 120ml air sejuk atau air suam.
  2. Minum sehari sekali sebelum makan pada waktu pagi atau tengahari. Tak digalakkan minum pada waktu malam.
  3. Amalkan secara konsisten sekurang-kurangnya sebulan. Kesan penggunaan dapat dilihat dalam masa 7 hari.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai produk Femingra ni atau nak buat pembelian, boleh terjah:

WEBSITE

FACEBOOK

INSTAGRAM

Email : info@maxwellhealth.com.my

No.Telefon : +6012-326 3304

ALAMAT

MAX WELL HEALTH SDN BHD (1187418-K)
21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Damansara,
52200 Kuala Lumpur, Malaysia

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Labels

Blog Archive