Merawat Masalah Kewanitaan dan Seimbangkan Hormon

Tuesday, February 06, 2018

Merawat Masalah Kewanitaan dan Seimbangkan Hormon | Wanita… Kerana dirimu begitu berharga. Tagline ni memang dah sinonim dengan seorang wanita kan. Disebabkan dirimu yang begitu berharga inilah seorang yang bergelar wanita sangat menitikberatkan mengenai ketrampilan diri untuk kelihatan lebih menarik terutamanya dari segi kecantikan. Tapi itu lah, tak lengkap kecantikan luaran kalau kecantikan dalaman tidak di jaga dengan baik. Lebih-lebih lagi bila masalah kewanitaan mula muncul dan hormon jadi tak stabil. Ingat senang ke nak jadi seorang wanita? Setiap inci yang ada pada tubuh badan seorang wanita perlu dijaga dengan sehabis baik. Macam mana nak Merawat Masalah Kewanitaan dan Seimbangkan Hormon ni?


Bila hormon tak stabil, bukan saja masalah dalaman mula menyerang. Ia juga penyebab kita rasa cepat nak marah dan rasa stress. Memang masalah betul bila hormon tak stabil ni kan. Sebab tu pentingnya amalkan gaya hidup sihat serta pemakanan yang berkhasiat selain dari supplement yang dapat membantu meng imbangi hormon yang tak stabil tu. Kalau korang nak tahu, aku ada jumpa produk yang diformulas khas dari 7 bahan organik utama serta diperkaya dengan teknologi MPPT (Micro Pine Pollen Tecknology). Bahan-bahan yang 100% dari sumber semulajadi dan organik ini diperkaya dengan agen perangsang hormone terbaik iaitu Debunga Pain (Pain Pollen).

Merawat Masalah Kewanitaan dan Seimbangkan Hormon


Produk yang aku maksudkan ni adalah Femingra. Ianya selamat digunakan bagi wanita yang masih bujang dan juga yang sudah berkahwin. Kecuali untuk wanita yang sedang hamil atau yang sedang menyusukan anak tak sesuai untuk consume. Selebihnya memang sesuai untuk pelbagai peringkat usia lah. Memang Femingra mempunyai pakej lengkap untuk wanita moden yang ingin menjaga kecantikan dalaman tubuh sebab:

  • Kaya dengan pelbagai nutrisi, mineral dan kandungan vitamin termasuk anti-oksidan’
  • Melancarkan sistem pencernaan dan membantu meningkatkan peredaran darah
  • Makanan tambahan untuk anti-penuaan, keseimbangan hormone dan meningkatkan kesuburan
  • Mengetatkan tisu dalaman wanita serta mengelakkan pendarahan Rahim, keputihan dan lendiran abnormal 
  • Membantu mengawal pendarahan dan intensity kitaran bulanan setra mengatasi masalah penghadaman
  • Meningkatkan stamina dan daya tahan semulajadi, mengurangkan stress serta mengawal insomnia
  • Melegakan gejala menapaus, melembapkan kulit serta menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi tubuh


Kandungan  dan Kelebihan 8 Bahan Organik Dalam Femingra


Kalau kita nak cari sesuatu produk tu, isi kandungan nya sangat perlu dititikberatkan. Dalam Femingra ni, bahan-bahan nya terdiri dari sumber semulajadi dan organik seperti:

1. Pine Pollen 

➜ Mengandungi 8 jenis asid amino penting 
➜ Trend terkini dalam Superfood 
➜ Agen anti penuaan 
➜ Pemulihan keinginan seksual 
➜ Menyeimbangkan hormon 
➜ Mengembalikan stamina & kecergasan 
➜ Mencegah penyakit 


2. Buah Markisa 

➜ Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin 
➜ Tinggi kandungan antioksida 
➜ Membantu meningkatkan peredaran darah 
➜ Melancarkan pencernaan 
➜ Merangsang sistem imun tubuh 
➜ Memperkuatkan tulang 

3. Horny Goat Weed (Epimedium) 

➜ Merangsang libido & daya seksual wanita 
➜ Menggalakkan aliran darah 
➜ Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause 
➜ Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause 

4. Akar Maca 

➜ Afrodisiak yang hebat 
➜ Mengimbangi hormon seks 
➜ Meningkatkan keinginan seksual 
➜ Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan 
➜ Perangsang kesuburan wanita 


5. Manjakani 

➜ Mengetatkan tisu dalaman wanita 
➜ Menegangkan kulit 
➜ Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj 
➜ Menghapuskan bau di kawasan kemaluan 
➜ Membantu menegangkan payudara 6. Habbatus Sauda 
➜ Membantu mengawal pendarahan haid 
➜ Mengawal intensiti kitaran bulanan 
➜ Mengurangkan masalah penghadaman 
➜ Pelembap yang baik untuk kulit & rambut 
➜ Mempunyai ciri-ciri anti-radang 
➜ Sangat tinggi antioksidan 

7. Tribulus Terrestris 

➜ Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita 
➜ Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi 
➜ Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual 

8. Pueraria Mirifica 

➜ Melegakan gejala menopause 
➜ Merangsang nafsu seks 
➜ Meningkatkan kelembapan faraj 
➜ Meningkatkan saiz payudara 
➜ Menggalakkan penghasilan kolagen
➜ Memberi kesan awet muda

Testimoni Pengguna Femingra


 
Kurang dah masalah senggugut

 
Stress pon makin berkurang, rasa lebih relax dan dapat tidur yang lena

Wahhh... Mengeratkan lagi hubungan suami isteri tu.

Cara Penyediaan Femingra



  1. Bancuh sepeket Femingra bersama 120ml air sejuk atau air suam.
  2. Minum sehari sekali sebelum makan pada waktu pagi atau tengahari. Tak digalakkan minum pada waktu malam.
  3. Amalkan secara konsisten sekurang-kurangnya sebulan. Kesan penggunaan dapat dilihat dalam masa 7 hari.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai produk Femingra ni atau nak buat pembelian, boleh terjah:

WEBSITE

FACEBOOK

INSTAGRAM

Email : info@maxwellhealth.com.my

No.Telefon : +6012-326 3304

ALAMAT

MAX WELL HEALTH SDN BHD (1187418-K)
21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Damansara,
52200 Kuala Lumpur, Malaysia

You Might Also Like

28 komen

  1. dah ramai dah yang review produk ni rasanya nanti kalau ada peluang i cuba dapatkan satu kotak femigra nak tengok betulkah berkesan ?

    ReplyDelete
  2. Untuk sihat kita perlu peka dengan pelbagai produk yang ternyata setiap item itu ada manafaat berbeza.

    ReplyDelete
  3. Famigra, mesti nama dari feminin kan. Banyak produk macam ni skrg. khas untuk wanita.

    ReplyDelete
  4. Sapa sapa pun akan lalui imbalance hormon bila dah age. Produk ni nampak memmbantu masalah tu. Banyak betul benefit nye.

    ReplyDelete
  5. Horny Goat weed? Heeeee... seram lak dengar nama dia. Onie kalau stress atau hormon tak menentu mesti takde mood nak buat keje. Sobsobsob

    ReplyDelete
  6. dah byk feedback kata produk ni sangat bagus..tambha2 dia punya kandungan bahan tu semuanya byk khasiat..lagi2 mmg untuk kesuburan dan penjagaan wanita..nnti boleh cuba

    ReplyDelete
  7. wanita ni byk kena makan utk kesihatan dalaman.
    hormon dah berubah. especially lepas beranak.
    kena la ada suplemen yg bantu kita utk seimbangkan hormon, sihatkan badan dari dalam dan cergas :)
    skang byk produk. beruntung lah :)

    ReplyDelete
  8. wah bagusnya untuk wanita. ramai yg tengah promote this produk dan tunjukkan testimoni yang bagus maksudnya produk femigra ni mmg trusted.

    ReplyDelete
  9. Bagusnya Ty paling suka sebab ada buah markisa. Dah meningkat usia ni memang kena cari product yang terbaik untuk hormon kita. tq sharing info ni

    ReplyDelete
  10. Kandungan buah markisa mmg best. Dah la buah feveret. Suplemen ni nng penting utk pompuan esp bila dah beranak pinak ni huhu

    ReplyDelete
  11. Bagus ni produk khusus utk keseimbangan hormon wanita. Memg la ssh jd org pompuan ni kalau hormon tak stabil memang habis semua kacau kan. Termasuk la mood harian. Haha kalau mak2 ni lagi la menyinga je keja nya. Memang patut ambil ni dgn bahan semulajadi je perbuatan nya

    ReplyDelete
  12. Femingra memang bagus merawat masalah dalaman wanita.dari bujang hingga yg dah betkahwin.bahan organik yg digunakan pun byk khasiatnya

    ReplyDelete
  13. Kinah dah cuba femingra ni. Rasa dia ok la masih boleh diterima tekak ni. Apa pun khasiat dia memang bagus. Lepas amalkannya badan pun rasa ringan dan segar.

    ReplyDelete
  14. Femingra memang banyak khasiatnya.bagus untuk jaga dalaman wanita

    ReplyDelete
  15. Biasalah bila dah meningkat usia kesan ketidakseimbangan hormon memang akan berlaku. Bagus produk ni ada bnyk kegunaannya dalam merawat masalah wanita. Macam Viagra utk lelaki dan Femigra untuk perempuan. Hehe

    ReplyDelete
  16. SEtuju, wanita kena jaga kecantikan luaran dan dalaman. Mujur ada Femingra..hehe..takde produk yang boleh jaga dalaman dan luaran untuk kaum lelaki gak?

    ReplyDelete
  17. Produk ni bagus untuk mengawal keimbangan hormon wanita. Saya tahu bukan senang sebab tu saya nak cadangkan kepada mak dan kakak saya nanti untuk gunakan produk ni

    ReplyDelete
  18. Rasa buah Markisa ye? maknanya rasanya dia tak pahit.. manis-manis buah gitu la yea.. macam rasa mangga sikit tak? dah lupa rasa markisa tu.. heee.. selalu tengok sekarang ni suplemen apa-apa mesti letak buah markisa gak antara bahan diorang

    ReplyDelete
  19. betul tu, susah kan jadi wanita. Macam-macam nak jaga. Tapi dengan adanya produk macam senang la nak jaga. Kandungan bahan organik memang bagus tu

    ReplyDelete
  20. Femingra ni memang bagus dan terbaik sebab menggunakan bahan bahan organik :)

    ReplyDelete
  21. Setuju... Kerana wanita begitu berhargalah kena kisah setiap inci tak kira dalaman atau luaran...

    ReplyDelete
  22. banyak khasiatnya.. sngt disarankan pada yg nak stabilkan hormon.. bagus la akak produk ni..

    ReplyDelete
  23. Wanita dab masalah hormon tk dpt dipisahkan.. Hihi.. Thanx for sharing

    ReplyDelete
  24. bagus untuk wanita yang masalah berkaitan nih

    ReplyDelete
  25. menarik.. dalaman wanita sangat penting.

    ReplyDelete
  26. Sedap ni. Kita suka minum guna air sejuk. Lega je tekak

    ReplyDelete
  27. Sesuai untuk wanita atau gadis yang mempunyai masalah hormon yang tidak stabil

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page