Kena Dajal

Sunday, January 17, 2010

Iyer, ada orang tutup paip air. Kena dajal lah tu. Bukan sekali..bukan 2 kali, tapi 3 kali hokeyyyy paip kena tutup. Hangin betul aku. 1st pagi khamis, 2nd jumaat malam & 3rd pagi sabtu. Aku macam dapat agak siapa punya kerja.

Kalau betullah tekaan aku, nak gak tahu apa yang dorang tak puas hati, apsal suka suki jer nak tutup paip rumah orang. Aku ngan hubby tak pernah cari pasal ngan sesiapa pon. Bercakap ngan dorang lagi lah tak pernah, sbb dorang ni jenis siang tido malam berjaga. Klo ada orang complain pasal dorang pon itu bukan kami yang buat aduan. Hai...ni lah masalah bila hidup berjiran. Ada yang ok, ada yang suka jag tepi kain orang, ada yang dengki, macam-macam lagi lah.

Buat jiran aku yang cari pasal tu, tak per. 3 kali ko lepas. Tapi klo ko kantoi, siap lah, paip umah ko aku mangga nanti.



You Might Also Like

7 comments

  1. ya ampun.. tensennya kalau ada rg pekena mcm ni..

    ReplyDelete
  2. bukan ko buat salah.ni pendengki..suka tgk org sengsara..

    ReplyDelete
  3. ada gak org camtu ek...apa le dpt klu buat camtu..sakit mental kot!!! hehehehe

    ReplyDelete
  4. sian awak.. apa la motif org tuh ;-(

    * saya dah upah 20sen atas nasihat tuh.. hihih

    ReplyDelete
  5. pelik tul la ngan org2 gini fiza..

    ReplyDelete
  6. LL: Memang tensen lady.

    HADA: Tu lah, dah tak der keja lain nak buat

    ReplyDelete
  7. SISDEE: Ada, mcm² ragam manusia ni, memang dorang ni mental agaknya.

    FIDA: Saya pon tak tau apa motif dorang buat mcm tu.

    ELY: Memang pelik, malang sbb dpt jiran pelik mcm tu.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive