Apa yang penting...kerjasama

Sunday, February 21, 2010


Sedap jer mata memandang bila rumah dah kemas. Tak der lagi habuk, lantai pon licin berkilat & baju plak cantik bersusun (^_^). Inilah dia bila somi istri bekerjasama mengemas rumah. Tapi Hubbylah yang lebih buat kerja kan. Dari menyapu, mengelap sampai lah mengemop. Kerja isteri plak, mesin baju & lipat baju 2 bakul...phewwww...tak suka betul lipat baju. Bila dah malas melipat, mcm tu lah jadinya, kumpul sampai banyak, bila mata dah sakit tengok kain berlonggok, barulah terhegeh2 nak lipat sebelum somi bising. Sila jangan amalkan tabiat ini yer kawan2.

Iman plak kerjanya melompat2 atas katil sambil mengacau ibu dia lipat kain. Bila dah boring, gi kacau abah dia buat kerja plak (^_^)


You Might Also Like

12 comments

  1. beli alat lipat baju yg org panggil flipfold tu mcm best jeknak lipat baju pakai alat tu kan..

    ReplyDelete
  2. part melompat atas baju mmg fav sami.. aku kat umah papi xberani lipat baju sbb kalu lipat xsantek kena bebel.. so kalu baju tu 5tahun tak lipat kat situ aje la hahahaha tapi bile aku liapt kena cpt2 sbb dok elak kena lompat ngan sami.. zzzz

    ReplyDelete
  3. alamak..sy x suke lipat bj -__-"

    ReplyDelete
  4. yup. yang penting kerjasama.. kene lah tolong menolong kan.. baru lah kerje tu cepat siapnye!

    ReplyDelete
  5. saya suka lipat baju...heheh.. tapi betul tuh, ape yg penting..kerjasama!:)

    ReplyDelete
  6. aku klu lipar baju..klu anak aku takde ganggu cepat jek aku melipatnya..klusi kecik ni kacau..mmg setaengah jam jadi 1 jam

    ReplyDelete
  7. Mknace: (^_^)☺☺☺

    LL: Flipfold...menarik tu, kat mana nak cari?

    ReplyDelete
  8. ELY: Hehehe...org lelaki klo lipat baju memang tak kemas (^_^).

    SURAYA: Tak suka pon kena lipat jugak (^_^)

    ReplyDelete
  9. CHUGIE: Btul3x (^_^)

    MAYA: Slalu dgr org tak suka lipat baju, tapi maya suka lipat baju..bagusnya...(^_^)

    ReplyDelete
  10. Ha'ah lah hada, klo tak der gangguan, cepat jer siap keja melipat tu siap.

    ReplyDelete
  11. has declare hr jumaat hr "mari kemas rmh" sbb sabtu hb balik!!

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive