Lagi komen kurang ajar di FB

Monday, February 08, 2010

Let FB tell the story. Komen yang bagi aku memang biadab dan kurang ajar. Lagi sekali kalimah ALLAH dan Nabi Muhammad SAW di permainkan.



You Might Also Like

16 comments

  1. mmg kurang hajar. ni budak msia ke indon? kalau msia, gov x amik ape2 tindakan ke?

    ReplyDelete
  2. Ish ish molotttttt...nak kene cili neh......

    ReplyDelete
  3. budak ni nak kene santau ni, kurang ajar giler!

    ReplyDelete
  4. MEA MYRA: I rasa budak malaysia. Memang biadap.

    GEUMJANDI: Bukan nak kena cili jer nih, rasa nak siat² jer mulut tu.

    ReplyDelete
  5. Ieda, memang kurang ajar giler budak nih.

    ReplyDelete
  6. budak ni eloknye bagi telan asid je..mulut cam puaka

    ReplyDelete
  7. jgn bermain dgn api.. usah diusik dan dihina kami umat ISLAM yang telah sekian lama bertoleransi dengan sifat KURANG AJAR mereka yg BIADAP!!

    ReplyDelete
  8. skng ade group kt FB yg mencari dak 2 ekor ni tp syg nye, pengecut2 ni dah dlete diorg pny FB...:(

    ReplyDelete
  9. mmg sgt2 kurang ajar dan x de sensitivity lngsung..

    ReplyDelete
  10. SHAKEY: Btul3x

    JEMMY76: Stuju, nampaknya dorang ni makin berani.

    ReplyDelete
  11. RYE: Owh, dah delete, tahu plak takut.

    HAS: Memang sgt2 kurang ajar btul.

    ReplyDelete
  12. geramnya baca tulisan bebudak tu.. tahu pun takut smp delete akaun...

    ReplyDelete
  13. HADA: Memang patut pon dorang panas muntot, sapa suruh cari pasal.

    LL: Padan muka dorang, tau plak takut tu.

    ReplyDelete
  14. Bukan geram takat jer umminor, lebih dari tu pon yer gak.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive