Bila Boss tak der

Thursday, April 29, 2010

kita enjoyRasa malas tahap gaban yang melampau mula menguasai diri. Malas jer rasa nak buat kerja. Terasa masa cepat betul berlalu. Mulalah buka MukaBuku, Blogging, blogwalking & berforum....iisshhhhh...


Cuba kalau boss ada. perghhhh...rajin tak hingat. Ada jer kerja nak buat, even tak der kerja...tapi buat² ada kerja...ahaks...

Macam mana nak hilangkan rasa malas bekerja bila boss tak der erk? Aku tahu, bukan aku sorang jer alami masalah ni, uolls pon sama kan? Mengaku jer lah ☺☺☺☺


You Might Also Like

8 comments

  1. hahaha....sy ngaku.... (^_^)

    slm kenal dari nabilah..:)

    ReplyDelete
  2. sama ar..tgh ngantok gile tahap gaban neh..selalu kalo "dia" ada,,ngantok tahap ultraman cosmos pon sanggop ku telan!
    tapi "dia" xde pon.."cctv" dia ada. waaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. hehehe ni biasa ni. sy bile dgr bos kuar dr blk dia je, mula la pegang pensel la tulis itu tulis ini. hehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe... biasa la kadang2 ada masanya mmg camtu..

    ReplyDelete
  5. kikiki... bos takde asyik nak bertenet jek kan hehe...

    ReplyDelete
  6. NABILAH: Ada geng (^_^), salam kenal gak.

    ReplyDelete
  7. Yoa Ngadenin: Btul3x. alamak...ada "cctv" yg bahaya tu.

    NOJ: Hahahaha...perkara biasa tum aku pon buat juga...ahaks..

    ReplyDelete
  8. NAD: Masanya bila bos tak der lah jadi mcm tu (^_^)

    LADY: Tau tak per...hahahaha...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive