Chocolate Fair - Free Chocolate Buffet @ Beryl's Chocolate

Tuesday, May 25, 2010

Buat penggemar² coklat sekalian, sila ambil perhatian. Detail as below:


28 May - 30 May, 2010

No. 8, Jalan 9/1, Seksyen 9, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia.

Chocolate Fair - Free Chocolate Buffet

Time: 9.00am - 6.00pm

Terms and Conditions:

• Eat all you can with no wastage.
• Strictly for dine-in only.
• Unfinished chocolate will be charge according to our selling price.
• Beryl's reserve the rights to change the terms and conditions without prior notice.

For enquiry, please contact 03 8925 6136.



You Might Also Like

10 comments

  1. sib baik aku tak minat sangat ngan cekelat ni...tapi ada satu cekelat tu, bos aku beli kat oversea mana tah..giler sedap..segann aku nak ma kan...halal ke tak aku tak tau..tapi sedap ar...hehehe

    ReplyDelete
  2. sedapnyer coklat......bestnyer kalau dpt makan...

    ReplyDelete
  3. huhu..cok buffet?!..adoh eh..seb baik saya tak duduk dekat situ,kalo tak..btambah-tambah lah kilo saya..

    ReplyDelete
  4. Iz-ann, ko tak suka coklat? Rugi..rugi...sedap tu (^_^). Coklat oversea memang sedap. Klo bos ko dah bagi mkn tu, halal lah gamaknya ☺☺

    ReplyDelete
  5. Sedap maya, gi lah...dpt mkn coklat puas²

    ReplyDelete
  6. Jauh sgt yer mommyyen. Tak per...mana tau satu hari nnt beryl's buat choc buffet kat sarawak plak (^_^)

    ReplyDelete
  7. fuish menarik ni boleh makan smp kenyang..
    :)

    ReplyDelete
  8. behnye. tp x brape minat sgt cekelat. setakat mkn sebar dua tu bole la. hehehe. bar besar tau ni

    ReplyDelete
  9. LADY: Bukan mkn sampai kenyang jer, silaP² berat badan pon bley naik ☺☺

    NOJ: Klo sebar dua yg beso tu kira minat gak lah (^_^)

    ReplyDelete
  10. huda pegi,tp xbes la.. tp org tetap ramai. biaser la benda free.. huhuh

    huda beli gak la cokelat berlys tuk wat blk kg. murah tak murah gak la.. abs dlm rm79..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive