Halimah Jongang versi Iman

Thursday, May 13, 2010

Bukan nak cerita pasal citer Halimah Jongang, tapi nak citer pasal lagu halimah jongang nih. Kat TV kan kekadang ada kluar iklan soundtrack lagu halimah jongang. Kebetulan...si bujang nih tgk plak iklan tu dgn lagu halimah jongangnya, apalagi...iman pon ikutlah nyanyi..."Ha ha halimah jongang...jongang...jongang...jongang.." pastu ada sambungannya plak tu, nak tau apa sambungan lagu 'Halimah Jongang' versi iman?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

"Ha ha halimah jongang, ibu jongang...abah jongang"...@^%*&@ pengsan @%**&@. Suka suki kamu jer buat lirik sendiri, bley plak ibu & abah termasuk dalam lirik tu. Kalau cakap ibu & abah cantik tak per lah jugak.


You Might Also Like

2 comments

  1. adoi la... sampai hati dia cakap ibu n abah die jongang kikiki...
    :D

    ReplyDelete
  2. adoi imannn hahahahahahhahahahahhahahaha

    iman xabis2 la buat auntie gelak hahahahhaa

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive