Bekal Pagi nih ☺☺☺

Tuesday, April 26, 2011


Salam pagi selasa uols. Dah breakfast? Me...bawak bekal hari nih, Nasi Lemak, tapi tak lemak sebab gantikan dengan nasi putih ^_^. Tetiba malam semalam teringin nak makan nasi lemak ngan sambal tumis ikan bilis hasil tangan sendiri. Semangat nak masak pagi nih, pukul 5.30 am dah bangun. Masak dengan penuh kasih sayang dan keikhlasan, baru bertambah sedap dan berkat...cewahhhhhh...


Satu bekal untuk iman, satu bekal lagi untuk ibu. Abah...nan ado bekasnya, makan kat umah jer. Biasalah orang lelaki kan, ada yang segan nak bawak bekal gi kerja, takut kena kutuk gamaknya, kena ubah mentaliti macam nih ^_^.

Ok lah uols...jemput makan semua dan Selamat Bekerja ☺☺☺

You Might Also Like

5 comments

  1. wahh...bestnya nasi lemak homemad....

    ReplyDelete
  2. sedapnya...nak cikittt...hehe..

    biasa time breakfast, makan kuih2 je..

    tapi hari ni bawa bekal gak.

    petang semalam masak lebih, maka bawa la bekal..hehe..jimat2..

    ReplyDelete
  3. bestnya kalo dpt bawak bekal hari2 fiza..jimat pun jimat.kat sini nak breakfast je harga mencekik..sebulan leh muflis

    ReplyDelete
  4. rajin nya buat nasi lemak pagi2..

    ReplyDelete
  5. CIKMOT: Home made, mesti lah sedap ☺☺

    AYU: Tu lah ayu, jimat bawak bekal.

    AMIRAH: Nak masak hari² tu yg 'M'. Memang jimat klo bawak bekal. kat sini mkn pon mahal lah.

    LYNN: Hangin rajin tetiba datang..hehehe..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive